X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 خرداد 1397, 14:10
کد خبر: 26794
خبرنگار: khani
نظرات: 14

با حضور کرانچار می‌توانیم موفق شویم

عادلی: سپاهان بهترین انتخابی بود که می‌توانستم داشته باشم

عادلی:  سپاهان بهترین انتخابی بود که می‌توانستم داشته باشم عادلی:  سپاهان بهترین انتخابی بود که می‌توانستم داشته باشم
دروازه‌بان تیم فوتبال امید گفت: کرانچار مربی بزرگ و خوبی است با حضور او می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، شهاب عادلی در حاشیه تمرین تیم امید گفت: خدا را شکر همه بازیکنان وضعیت خوبی دارند ما هم در کنار تونچی مربی دروازه‌بانان خارجی تمرینات سنگینی را برگزار می‌کنیم.
وی درمورد اینکه تونچی خیلی خوب فارسی صبحت می‌کند و ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد عنوان کرد: او 7 سالی است که در ایران حضور دارد و به خوبی فارسی حرف می‌زند. در حال حاضر با تمریناتی که در نظر گرفته می‌خواهد شرایط بدنی ما را بهبود ببخشد.
گلر تیم امید درمورد حضور زلاتکو کرانچار خاطرنشان کرد: کرانچار مربی بزرگی است و تیم قوی را آماده حضور در بازی‌های آسیایی می‌کند. با حضور او می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.
عادلی در ارتباط با جدایی ازنفت تهران و حضور در سپاهان عنوان کرد: یک ماه قبل از اتمام فصل مصدوم شدم اما هیچکدام از مسئولان نفت پیگیر وضعیت من نبودند. من هم برای فصل یک طرفه اقدام کردم و پس از جدایی به سپاهان پیوستم.
وی درمورد وضعیت سپاهان گفت: با چند تیم مذاکره کردم و سپاهان بهترین انتخابی بود که می‌توانستم داشته باشم. در این تیم تابارس مربی پرتغالی فعالیت می‌کند و کارکردن زیر نظر او یک پوئن مثبت برای من است.
وی در پایان یادآور شد: باید سخت تلاش و تمرین کنیم بازیکنانی که در تیم امید هستند همه در یک سطح‌ هستند و باید با تلاش بیشتر نفرات اول تا چهارم مشخص شود. همه بازیکنان فعلی سابقه ملی دارند و از کیفیت خوبی برخوردارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها