X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 خرداد 1397, 14:21
کد خبر: 26799
خبرنگار: khani
نظرات: 21

ورود بانوان و حتی خبرنگاران خانم به تمرین سپاهان ممنوع

ورود بانوان و حتی خبرنگاران خانم به تمرین سپاهان ممنوع ورود بانوان و حتی خبرنگاران خانم به تمرین سپاهان ممنوع
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: حضور آقایان در تمرین روز شنبه تیم بلامانع است اما ورود برای بانوان و حتی خبرنگاران خانم ممنوع می‌باشد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛حمید باقری در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص آگهی مزایده فروش خودروی اتوبوس باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، اظهار کرد: زمانی که این اتوبوس را خریداری کردیم رنگ اتوبوس زرد و آرم باشگاه سپاهان بر روی آن خورد و اختصاصی باشگاه سپاهان شد.
وی با بیان اینکه اتوبوس به مزایده گذاشته شده چندین سال است کار می‌کند، ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است اتوبوس اختصاصی سپاهان مسافت‌های برون‌شهری طولانی را طی کند، باشگاه در نظر دارد یک دستگاه اتوبوس نو و به روز خریداری کند و قصد باشگاه به فروش گذاشتن سرمایه باشگاه نیست و هدف بهینه‌سازی اتوبوس باشگاه است.
باقری در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان و شروع تمرینات، تصریح کرد: تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز شنبه ۲۶ خردادماه آغاز می‌شود. اولین جلسه تمرینات در ورزشگاه نقش جهان با حضور امیر قلعه‌نویی، بازیکنانی که جدید به ترکیب اضافه شده‌اند و بازیکنانی که در فصل گذشته نیز حضور داشته‌اند، برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تصریح کرد: حضور آقایان در تمرین روز شنبه تیم بلامانع است اما ورود برای بانوان و حتی خبرنگاران خانم ممنوع می‌باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها