X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1397, 01:02
کد خبر: 26822
خبرنگار: lark
نظرات: 1

روز به روز که می‌گذرد متوجه می‌شوم سپاهان چه تیم بزرگی است

نیازمند: قول می‌دهم سریع خودم را با شرایط وفق دهم

نیازمند:  قول می‌دهم سریع خودم را با شرایط وفق دهم نیازمند:  قول می‌دهم سریع خودم را با شرایط وفق دهم
دروازه‌بان جدید سپاهان گفت: عملکرد خوبی سال گذشته در پیکان داشتم و امیر قلعه‌نویی نیز بازی‌ها را دنبال می‌کرد و وقتی لیگ تمام شد و سرمربی سپاهان شد، باشگاه به من درخواست داد و نتوانستم نه بگویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نیازمند پس از تمرین سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که به سپاهان آمدم و فکر می‌کنم قدم بزرگی برداشتم؛ روز به روز که می‌گذرد متوجه می‌شوم سپاهان چه تیم بزرگی است و افتخاراتش به همه ثابت شده است.
وی افزود: عملکرد خوبی سال گذشته در پیکان داشتم و امیر قلعه‌نویی نیز بازی‌ها را دنبال می‌کرد و وقتی لیگ تمام شد و سرمربی سپاهان شد، باشگاه به من درخواست داد و نتوانستم نه بگویم.
بازیکن جدید سپاهان اذعان داشت: 2 سال گذشته سپاهان روزهای خیلی سختی را سپری کرده است و ما هم همه تلاش را برای جبران این سال‌ها که به مردم اصفهان و هواداران سپاهان سخت گذشته است را می‌کنیم.
نیازمند افزود: نقش مهمی دارم و سعی می‌کنم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا خیال هواداران از دروازه راحت باشد، قول می‌دهم سریع خودم را با شرایط وفق دهم تا بهترین عملکرد خودم را نشان دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها