X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 خرداد 1397, 11:11
کد خبر: 26844
خبرنگار: khani
نظرات: 9

تابش خبر داد:

امینی به صورت قرضی در پیکان بازی خواهد کرد

امینی به صورت قرضی در پیکان بازی خواهد کرد امینی به صورت قرضی در پیکان بازی خواهد کرد
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مهدی امینی دروازه‌بان جوان و آینده‌دارمان به صورت قرضی فصل آینده را در پیکان بازی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پرونده نقل و انتقال تقریبا برای ما بسته شده است و بازیکنانی که نیاز داشتیم را جذب کردیم.
وی افزود: تمام سهمیه جذب داخلی‌مان را جذب کردیم و 6 سهمیه لیگ برتری و 2 سهمیه آزاد جذب شده است؛ با اکثر بازیکنان خودمان هم به توافق رسیدیم ولی یک بازیکن طراح و بازی‌ساز خارجی هم مدنظر داریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد جذب این بازیکن گفت: فیلم‌های زیادی دیدیم و بازیکنان زیادی را بررسی کردیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده به توافق برسیم.
وی در مورد سرپرست تیم فوتبال سپاهان مطرح کرد: بعد از رفتن اخوان هنوز سرپرست تیم مشخص نشده است و طی روزهای آتی سرپرست تیم را هم مشخص خواهیم کرد.
تابش در مورد برنامه‌های اردویی سپاهان برای فصل آینده هم بیان کرد: یک اردو در تهران و در مجموعه کردان برگزار خواهیم کرد و یک اردو هم در ترکیه برگزار می‌شود که در فاصله چند روز به آغاز لیگ به پایان می‌رسد.
وی در مورد انتقال قرضی رضا میرزایی به فولاد خوزستان گفت: میرزایی از بازیکنان جوان ماست که زیر 23 سال محسوب می‌شود و بازیکن خوبی است و آینده خوبی هم دارد؛ با توجه به روابط حسنه‌‌ای که با مجموعه فولاد خوزستان داریم، برای جذب این بازیکن درخواست مکتوب دادند که با توافق سرمربی تیم قرار شد این بازیکن فصل آینده را به صورت قرضی در فولاد توپ بزند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان اظهار کرد: مهدی امینی دروازه‌بان جوان و آینده‌دار سپاهان هم با نظر سرمربی تیم قرار شد به مدت یک فصل به صورت قرضی در تیم فوتبال پیکان توپ بزند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها