X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 تیر 1397, 11:24
کد خبر: 26865
خبرنگار: khani
نظرات: 2

کی‌روش باید بماند

تابش: تیم ملی جام جهانی را آبرومندانه تمام کرد

تابش: تیم ملی جام جهانی را آبرومندانه تمام کرد تابش: تیم ملی جام جهانی را آبرومندانه تمام کرد
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ملی برابر پرتغال واقعاً فوتبال بازی کرد و جام جهانی را آبرومندانه به پایان رساند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره عملکرد تیم ملی کشورمان برابر پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: عملکرد تیم ملی در بازی شب گذشته خیلی بهتر از 2 بازی قبلی برابر مراکش و اسپانیا بود.
وی با بیان اینکه تیم ملی در بازی با مراکش صرفاً به کار دفاعی پرداخت و تنها نتیجه خوبی گرفت، افزود: در بازی دوم با اسپانیا در 30 دقیقه پس از دریافت گل تا حدودی فوتبال هم بازی کردیم، اما در بازی شب گذشته برابر پرتغال تیم ملی واقعاً فوتبال بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت.
تابش با بیان اینکه نمی‌توان گفت ما گل بدی از پرتغال خوردیم بلکه آنها گل خوبی زدند، ادامه داد: در مجموع تیم ملی برابر پرتغال بسیار خوب عمل کرد و می‌توانست برنده بازی هم باشد و برعکس 2 بازی گذشته، وقتی صاحب توپ می‌شدیم در فاز هجومی و حمله خوب بودیم و در کنترل و حفظ توپ و مالکیت توپ عملکرد بهتری داشتیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل بود که توانستیم گل مساوی را بزنیم و حتی فرصت پیروزی هم داشتیم که متأسفانه آن فرصت که نصیب مهدی طارمی شد از دست رفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه چرا در میان تمجیدها از عملکرد بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، کمتر به نقش فدراسیون فوتبال پرداخته شد و حتی پیش از جام جهانی انتقاداتی تحت عنوان باند اصفهانی‌ها از مدیران فدراسیون وجود داشت، گفت: مدیران فدراسیون اصفهانی هستند و این دلیل بر این نمی‌شود که باند باشند. سوال من این است که کدام بخش عملکرد فدراسیون ایراد داشته است؟ فدراسیون از کی‌روش حمایت کرد که حمایت درست و بجایی بود و به نظر من تنها مشکل بزرگ ما نداشتن بازی تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند بود.
وی ادامه داد: وجود باند اصفهانی را قبول ندارم و از کسانی که این موضوعات را مطرح می‌کنند می‌پرسم برای مثال این باندی که می‌گویند چه امتیاز ویژه‌ای برای باشگاه‌های اصفهانی قائل شده است؟ اگر تیم ملی چند بازی تدارکاتی خوب داشت قطعاً روی نتایج تیم ملی تأثیر می‌گذاشت، اما در لغو شدن بازی‌های تدارکاتی فدراسیون مقصر نبود.
تابش اضافه کرد: فدراسیون قطعاً برای فراهم کردن بازی‌های تدارکاتی تنگناها و مشکلاتی داشته است و شاهد بودیم که بازی‌های متعددی لغو می‌شد که فکر می‌کنم دلیل این موضوع، برخی مباحث سیاسی و مشکلات دیگر بود. فدراسیون به صورت صد درصد از کی‌روش حمایت و وی را در تیم ملی ابقا کرد و بهتر است کسانی که از فدراسیون انتقاد می‌کردند، خودشان دلایل آن را توضیح دهند وگرنه من انتقادی به فدراسیون ندارم؛ البته اگر برخی نگویند چون تابش اصفهانی است جزء باند اصفهانی‌ها است.
کی‌روش حداقل تا جام ملت‌های آسیا ابقا شود
وی درباره پیشنهاد فدراسیون به کی‌روش برای تمدید 6 ماهه قراردادش اظهار داشت: کی‌روش در چند سال گذشته تیم ملی را سازماندهی کرده است و در جام جهانی آبرومندانه بازی کردیم و حتی می‌توانستیم صعود کنیم. به هر حال گروه B به گروه مرگ معروف بود و شاید اگر در گروه دیگری بودیم، صعود می‌کردیم. بنابراین فکر می‌کنم کی‌روش باید حداقل تا جام ملت‌های آسیا حفظ شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها