X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1397, 12:09
کد خبر: 26895
خبرنگار: khani
نظرات: 2

فشار مصدومیت باعث شد تا کمی از شرایط فوتبال دور شوم

علی محمدی:سپاهان برای قهرمانی بسته شده است

علی محمدی:سپاهان برای قهرمانی بسته شده است علی محمدی:سپاهان برای قهرمانی بسته شده است
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امسال با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم و کادر فنی خوبی که در اختیار داریم می‌توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم امیدوارم نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، جلال علی محمدی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با فارس در خصوص شرایط تیم سپاهان و اینکه سال گذشته نتوانستید آنطور که باید و شاید نتیجه کسب کنید، گفت: در این دو سه سال اخیر سپاهان شرایط خوبی نداشته است. هر سال بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه می‌شود و قصد داریم به عنوان یک مدعی در لیگ ظاهر شویم اما متاسفانه در این دو سه سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید نتیجه کسب کنیم. ولی امسال با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم و کادر فنی خوبی که در اختیار داریم می‌توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. تیم کاملا برای قهرمانی بسته شد و امیدوارم نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در ادامه در خصوص اینکه آیا از عملکرد خودت در سال گذشته راضی هستی یا خیر، گفت: شرایط من تا زمانی که مصدوم شوم خیلی خوب بود ولی متاسفانه بعد از مصدومیت شرایطم تغییر کرد. به هر حال فشار مصدومیت باعث شد تا کمی از شرایط فوتبال دور شوم. با توجه به اینکه تیم شرایط خوبی نداشت باعث شد تا نتوانیم انگیزه خوبی داشته باشیم چرا که همه بازیکنان در یک تیم به هم گره خوردند و اگر شرایط خوب نباشد ممکن است از لحاظ روحی ضعیف شویم. اما امسال این تیم پتانسیل خوبی دارد و همه بازیکنانی که در این تیم حضور دارند می‌توانند چهره شوند. مطمئنا تیمی که قوی باشد و شرایط مناسبی داشته باشد همه بازیکنان می‌توانند توانشان را در زمین به نمایش بگذارند.
وی در پایان درباره اینکه آیا می‌توان سپاهان را به عنوان یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر معرفی کرد، این تیم برای قهرمانی بسته شده در صورتی که کار سختی داریم. با توجه به اینکه سال گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم سخت است بخواهیم برای قهرمانی بجنگیم اما هدف باشگاه کادر فنی و بازیکنان قهرمانی در لیگ برتر است و امیدواریم با تلاش بازیکنان آبروی رفته سپاهان دوباره برگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها