X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1397, 12:54
کد خبر: 26899
خبرنگار: khani
نظرات: 4

همدلی بین بازیکنان در یک تیم باعث موفقیت می شود

شفیعی: تمریناتم را با قدرت دنبال می‌کنم

شفیعی: تمریناتم را با قدرت دنبال می‌کنم شفیعی: تمریناتم را با قدرت دنبال می‌کنم
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: به دنبال این هستیم تا با تمام توانمان در این فصل ظاهر شویم مصدومیت خاصی ندارم و تمریناتم را با قدرت روزهای آینده دنبال می‌کنم .
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در سپاهان اصفهان و اینکه آیا با این تیم می تواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد گفت: فکر می‌کنم از لحاظ مدیریت و کادر فنی یک تیم خوبی را در اختیار داریم بازیکنان باکیفیتی را جذب کردیم به دنبال این هستیم تا با تمام توانمان در این فصل ظاهر شویم و نتایج خوبی را برای سپاهان بدست بیاوریم. امیدوارم بتوانیم به اهدافمان در این فصل برسیم.
وی در ادامه درخصوص اینکه آیا مصدوم هستی نیز گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا مصدومیت جزیی داشتم برای اینکه از آخرین وضعیتم مطلع شوم پیش دکتر نوروزی رفتم جا دارد از همینجا از او تشکر کنم برای من به شخصه بسیار زحمت کشید. مشکل خاصی نیست تمریناتم را با قدرت دنبال می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزهای آینده به تیم اضافه شوم و در تمرینات حضور داشته باشم.
مدافع سپاهان درخصوص اینکه این تیم سال گذشته نتایج خوبی را کسب نکرد فکر می کند که در این فصل سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانند گفت: درست است که حضور ستاره‌ها در یک تیم می‌تواند موثر باشد اما از همه مهمتر یک دل بودن در یک تیم است همدلی که بین بازیکنان بوجود می‌آید باعث موفقیت یک تیم می‌شود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم موفق باشیم. مطمئنا سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردانیم. سپاهان تیم با شخصیتی است در گذشته به خاطر بدشانسی نتایج ضعیفی کسب کرد. امیدوارم با لطف خدا و حمایت هواداران بتوانیم دوباره پرافتخارترین تیم ایران را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها