X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1397, 21:10
کد خبر: 26931
خبرنگار: khani
نظرات: 18

محرم گفت امسال نمی‌توانم

قلعه نویی: کریمی خودش نخواست در تیم بماند

قلعه نویی: کریمی خودش نخواست در تیم بماند قلعه نویی: کریمی خودش نخواست در تیم بماند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید به علی کریمی گفتم که بیا و راه محرم را ادامه بده و خودت را در قلب هواداران جا بده اما خودش نخواست که در تیم بماند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و با تیم کاملی تمرینات را شروع کردیم و اردوی بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به دو مشکل اساسی در تیم تصریح کرد: یکی از مشکلات تیم نگرش منفی و ذهنیت درونی بازیکنان به خاطر نتایج سال گذشته بود. تلاش کردیم این ذهنیت منفی را از بازیکنان دور کنیم و بتوانند فوتبال را مدل جنگنده بازی کنند و بدانند در چه تیم هستند و پیراهن سپاهان را که پوشیده‌اند ارزش بالایی دارد که خدا را شکر این دو مشکل را هم توانستیم به‌خوبی حل کنیم.
وی ادامه داد: در بخش بازی‌سازی نیاز به دو هافبک بازی‌ساز داریم که رایزنی‌های آن با باشگاه انجام‌شده تا یکی از بازیکنان تا قبل از شروع فصل جذب شود و هافبک دیگر به تیم اضافه شود که در اینجا جا دارد از تمامی هواداران و عوامل باشگاه که در آماده‌سازی تیم ما را کمک کردند تشکر ویژه بکنم.
قلعه‌نویی در مورد آخرین اردوی سپاهان پیش از شروع لیگ گفت: یک اردوی بسیار خوبی در ترکیه داریم که آخرین اردوی ما نیز می باشد که بحث آمادگی‌های نهایی و تاکتیکی ما هم است که انجام می‌دهیم و دو سه بازی در ترکیه با تیم‌های خوب انجام داده می‌شود که همگی محک خوبی برای تیم ما است.
وی با اشاره به وضعیت جذب بازیکنان خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید ما در اکثر پست‌ها جذب خوبی داشتیم به‌جز هافبک و همچنین توانستیم رنج قدی را در تیم افزایش بدهیم و به 180 سانتی‌متر برسانیم.
سرمربی تیم سپاهان در خصوص جذب علی کریمی و بحث‌هایی که در خصوص آن می شود، خاطر نشان کرد:تابش به‌عنوان نفر اول اجرایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد، زمانی که به سپاهان آمدم و با باشگاه قرارداد بستم کریمی در لیست من بود و با تنها بازیکنی که من صحبت کردم علی کریمی بود که شرایط را برایش توضیح دادم و دوست دارم مردم این صحبت را از زبان خودم بشوند.
وی افزود: به علی کریمی گفتم که بیا و راه محرم را ادامه بده و خودت را در قلب هواداران جا بده، تیم سپاهان با آن نتایجی که سال پیش را فراموش کن و به فکر احیا آن باش و در این شرایط به فکر مبلغ قرارداد نباش و اصلاً سفید امضا کن ولی گویا یک جلسه ای با آقای تابش داشته و گفته که نمی‌توانم با باشگاه ادامه دهم.
وی در واکنش به صحبتهای علی کریمی که گفته مصدومیت دارد، تأکید کرد: به ‌عنوان مسئول فنی علی کریمی وقتی با من صحبت کرد گفت من مشکل کمری دارم و می‌خواهم بروم دبی که من دکتر نوروزی را به وی پیشنهاد دادم که یک تیم پزشکی قوی هم است و همین‌جا درمان را ادامه بده که دیدیم ایشان سر از دبی درآورد و من در مورد شرایط تیم و درمانش با کریمی صحبت کردم.
قلعه نویی در خصوص حضور محرم در کادر فنی تیم سپاهان گفت: چند جلسه ای با محرم صحبت کردم که در کنارم باشد تا به ‌عنوان سرمایه ای برای مربیگری باشگاه باشد که در نهایت گفت امسال نمی‌توانم.بازیکنان باید راه محرم را یاد بگیرند، هر موقع که مصدوم بود و نمی توانست در کنار تیم باشد به باشگاه اعلام می کرد. در نهایت امسال محرم در کنار تیم نباشد سال آیند چرا که محرم شناسنامه این باشگاه است و باید روزی پرچم باشگاه سپاهان را در دست بگیرد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها