X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1397, 14:50
کد خبر: 26936
خبرنگار: khani
نظرات: 3

کاری کردند که نتوانم در تبریز بمانم

کیانی: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم

کیانی:  تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم کیانی:  تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم
کاپیتان سابق تراکتورسازی از ماجرای جدایی‌اش و پیوستن به سپاهان گفته است.
برای حضور دوباره در تراکتورسازی خیلی صبر کرد، در روزهای که صحبت از واگذاری بود او سکوت کرد تا بتواند دوباره در خدمت تیمش و هواداران تبریزی باشد، با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان قدیمی تراکتورسازی جدا شده بود، اما مهدی کیانی ایستاد تا باز هم پیراهن این تیم را به تن کند، کارها خوب پیش می رفت و خبر تمدید قراردادش هم منتشر شد، اما معلوم نشد چه اتفاقی رخ داد که او هم مجبور شد راهش را به سمت اصفهان کج کند. اما هر چه بود کیانی را مجبور کرد بعداز 11 سال تراکتورسازی را ترک کند. حالا او بعداز مدت ها سکوت حرفهای در این باره دارد.
از اصفهان چه خبر، اوضاع چطور پیش می رود؟
همه چیز عالی است، تیم خوب، نیمکت خوب و امکانات عالی، همگی نشان می دهد که چقدر برنامه ریزی ها در این باشگاه منظم و کامل است. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم با این روند خیلی زود به آمادگی صددرصد برسیم.
در کنار تمرینات، بازیهای تدارکاتی هم برگزار کردید چطور بود؟
خدا را شکر تاکنون چند بازی دوستانه داشتیم که همگی درجهت آماده سازی تیم بود، هر چند نتیجه مهم نبود، اما توانستیم بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم. فکر می کنم با این شرایط هماهنگی خوبی بین بچه ها به وجودبیاید که در بازیهای هفته های اول به ما کمک خواهد کرد.
بازیهای هفته های اول معمولاً خیلی سخت است و معمولا تیم ها، به جهت ناهماهنگی امتیازات زیادی از دست می دهند
همین طور است و تلاش ما این است که با تمرینات منظم و برگزاری بازیهای تدارکاتی بتوانیم از این موضوع جلوگیری کنیم. معمولا تیم های که بازی ها خوب شروع می کنند، در ادامه هم خوب نتیجه می گیرند و در حقیقت بازی هفته های اول خیلی مهم است.
کار دوباره با امیر قلعه نویی چطور است؟
عالی، افتخار میکنم که در چند نوبت شاگرد امیرخان بودم و خوشحال هستم که می توانم در این مجموعه هم به این ایشان و سپاهان کمک کنم.
حرفی در باره جدایی از تراکتورسازی تا حالا نزدی، چه اتفاقی افتاد؟
قبل از هر چیز باید بگویم من 11 سال در این تیم بوده و بزرگترین افتخارم این است که برای هواداران این تیم جوانی ام را گذشتم و البته هیچ منتی نیست و همانطور که گفتم افتخار میکنم که برای این هواداران خوب و خونگرم تراکتورسازی بازی کردم. اما متاسفانه با وجود هفته ها منتظر مشخص شدن وضعیت تراکتورسازی بودم، برخی ها کاری کردند که نتوانم در تراکتورسازی و تبریز بمانم . همه آنها را می شناسم، اما برای من فقط هواداران تراکتورسازی مهم بودند و فقط برای آنها دل تنگ خواهم شد. بقیه چیزها و حتی برخی آدم ها مهم نبودند و نیستند.
یعنی مسائل مالی در این قضیه برایت مهم نبود؟
آدمی که 11 سال بهترین عمر فوتبالی اش را برای تیم و هواداران محبوبش گذاشته است و الان هم هیچی منتی سر آنها ندارد و بلکه دست بوس تک تک هواداران تراکتورسازی است، چطور می شود به یک باره پول برایش مهم شود، همانطور که گفتند عمداً کاری کردند که در تبریز نمانم و اگر دنبال پول بودم سالهای گذشته تبریز را ترک می کردم.
شنیدیم که در اصفهان استقبال خوبی از شما و دیگر بازیکان شده است؟
هواداران سپاهان واقعا به من لطف داشتند و خدا می داند که من هم برای کمک به اینجا آمدم و امیدوارم بتوانم همانطور که در تراکتورسازی برای موفقیت تیمم تلاش می کردم در این باشگاه هم در برابر هواداران روسفید شوم.
واگذاری کاپیتانی سپاهان به تو، نشان می دهد که استقبال خوبی از شما شده است.
به جان بچه هایم، فقط برای کمک به سپاهان اینجا هستم، اگر دنبال کاپیتانی و ... بودم، همه جوره تلاش می کردم تا در تبریز بمانم.
قبول کن که بازی مقابل تراکتورسازی برای تو بخصوص روبروی هواداران تراکتورسازی برایت سخت خواهد بود؟
حرفتان را قبول دارم چرا که یک عمر فقط برای شاد کردن این هواداران بازی کردم، اما با اطمینان صددرصدی می گویم الان بازیکن سپاهان هستم و می دانم که هواداران تراکتورسازی هم دوست دارند که من با غیرت برای تیم جدیدم بازی کنم چرا که در مکتب تراکتورسازی بزرگ شدم و در این مکتب نان حلال از همه چیز مهم تر است.
و صحبت پایانی؟
در وهله اول باید از هواداران سپاهان به خاطر محبت هایشان تشکر می کنم و امیدوارم و قول میدهم که باتمام وجود در خدمت تیم باشم و بعد هم از هواداران تراکتورسازی حلالیت می خواهم و امیدوارم امسال نیز مثل سالهای گذشته تراکتورسازی بهترین نتایج را کسب کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها