X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1397, 12:29
کد خبر: 26949
خبرنگار: khani
نظرات: 1

جلال زهرایی سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان شد

جلال زهرایی سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان شد جلال زهرایی سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان شد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، دنیای ورزش بدون حضور هواداران شور و هیجانی نخواهد داشت و آنهایی که از نعمت هوادار برخوردارند به خوبی این موضوع را درک می‌کنند.
باشگاه فولادمبارکه سپاهان هم به خود می‌بالد که در این سالیان دور و دراز همواره با حضور این یار دوازدهم توانسته قدمی رو به جلو برای ورزش ایران و اصفهان بردارد.
در کنار این مسئله احترام به حق و حقوق هواداران طلایی‌پوش و فراهم کردن شرایطی مناسب برای حضور آنها در کنار تیم‌های ورزشی باشگاه موضوعی است که همیشه بر روی آن تاکید داشته‌ایم و اساس شکل‌گیری کانون هواداران باشگاه سپاهان هم بر همین مسئله استوار بوده است.
امروز و در آستانه آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ,برای ایجاد هماهنگی بیشتر و یاری رساندن به هوادارانی که در سرما و گرما یار و یاور تیم‌های ورزشی سپاهان بوده‌اند, با نظر مثبت مدیرعامل باشگاه , جلال زهرایی جانشین محمد جازان در مدیریت کانون هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد تا کانون بتواند برنامه‌ریزی‌های لازم برای احقاق حق هواداران طلایی را انجام دهد.
جلال زهرایی دانش آموخته رشته حقوق است که از سال 1373 تا به امروز در رشته ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای فعالیت داشته و مدارج مختلف در حوزه مربیگری و داوری این رشته را پشت سر گذاشته است. مدریت صندوق قرض‌الحسنه باشگاه سپاهان ، 11 سال فعالیت به عنوان مدیر حقوقی و قراردادهای باشگاه سپاهان،3 سال فعالیت به عنوان معاونت فنی و ورزشی باشگاه فولادماهان سپاهان و دریافت بیش از 10 گواهینامه مدیریتی و حقوقی در حوزه ورزش از دیگر سوابق جلال زهرایی به شمار می‌رود.
ضمن قدر دانی از زحمات مدیران قبلی کانون هواداران فولادمبارکه سپاهان , امیدواریم در فصل ورزشی پیش رو کانون هواداران باشگاه سپاهان بتواند به عنوان یک بازوی اجرایی و حمایتی در حوزه هوادارای گام بردارد و طلایی‌دلان سپاهانی بتوانند با آرامش بیشتری حمایت همه جانبه خودشان را از ورزش سپاهان ادامه دهند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها