X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 تیر 1397, 14:47
کد خبر: 26959
خبرنگار: lark
نظرات: 7

چهار گلر طلایی پوشان با میانگین سنی 21

چهار گلر طلایی پوشان با میانگین سنی 21 چهار گلر طلایی پوشان با میانگین سنی 21
مجموع سن چهار گلر تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم روی هم رفته 85 سال می شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان مشکلات زیادی در پست دروازه داشت و همین باعث شد تا در میانه فصل ابراهیم عالمه گلر ملی پوش سوری جانشین لی اولیویرا شود و پس از حضور این دروازه بان بود که تا حدودی سپاهان توانست عملکرد بهتری در خط دروازه داشته باشد، اما امیرقلعه نویی که به عنوان سرمربی جدید طلایی پوشان انتخاب شد، علاقه ای به حفظ عالمه نداشت و پیام نیازمند گلر فصل گذشته پیکان را به گلر ملی پوش سوریه ترجیح داد.
البته خرید پیام نیازمند تنها فعالیت سپاهانی ها در بازار نقل و انتقالات در پست دروازه بان نبود و آنها شهاب عادلی که در تیم امید کشور نیز حضور دارد را به خدمت گرفتند تا دو دروازه بان اصلی سپاهان در فصل پیش رو در زمره جوان ترین گلرهای لیگ هجدهم باشند.
علاوه بر این دو گلر، علی کی خسروی با 19 سال سن و مهدی صدقیانی 22 ساله نیز که از گلرهای فصل گذشته سپاهان بودند، به ترکیب تیم اضافه شدند تا با احتساب سن پیام نیازمند که 23 ساله است و شهاب عادلی 21 ساله، مجموع سن گلرهای سپاهان از 85 سال تجاوز نکند.
با این حال داشتن گلرهایی جوان که میانگین سنی آنها کمی بیشتر از 21 سال است، می تواند برای امیرقلعه نویی خطرناک هم باشد و کمبود تجربه می تواند شرایط سختی را برای سپاهان در لیگ هجدهم رقم بزند، اما سرمربی طلایی پوشان هم با توجه به تجربیات زیادی که دارد دست به چنین اقدامی زده است.
نیازمند فصل گذشته گلر اصلی پیکان بود و نمایش خوبی در لیگ برتر ارائه داد؛ علاوه بر این امیرقلعه نویی پیش تر نیز در تیم استقلال به گلر جوانی نظیر وحید طالب لو در اوج جوانی میدان داده بود و طالب لو هم در آن مقطع به خوبی پاسخ اعتماد امیرقلعه نویی را داد.
با این حال باید ببینیم که 4 سنگربان جوان سپاهان و به خصوص پیام نیازمند که گلر اصلی خواهد بود، چه عملکردی از خود در لیگ هجدهم به جا خواهند گذاشت.
چهار گلر طلایی پوشان با میانگین سنی 21
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها