X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 تیر 1397, 21:21
کد خبر: 26964
خبرنگار: khani
نظرات: 4

هواداران سپاهان استقبال خیلی خوبی از من داشتند

رحمانی: نمی‌شود به پیشنهاد امیرخان و سپاهان نه گفت

رحمانی: نمی‌شود به پیشنهاد امیرخان و سپاهان نه گفت رحمانی: نمی‌شود به پیشنهاد امیرخان و سپاهان نه گفت
هافبک فصل قبل ذوب آهن با عقد قرارداد ٢ ساله به تیم سپاهان پیوست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک فصل قبل تیم ذوب آهن درباره جدایی از این تیم گفت: یک فصل درخشان با ذوب آهن داشتیم، همه چیز خوب بود و خیلی خوب هم تمام شد. من بخاطر امیرخان به ذوب آمدم که کمک بکنم و خداراشکر فصل خوبی داشتیم.
وی در ادامه گفت: جای خوشحالی دارد که امیر خان نسبت به من لطف دارد، هرجا که بوده پیگیر کارم بوده چه عضو تیمش بوده ام و چه نبوده ام. سپاهان سومین تیمی است که با امیرخان هستم، از صمیم قلبم دوست دارم به او کمک بکنم، رابطه ما تنها فوتبالی نیست و احترام زیادی به او می گذارم. ایشان بدنبال موفقیت تیم است و برای من افتخار است که ایشان نظر مثبتی روی من دارند.
وی درباره دیر اضافه شدن به سپاهان و هماهنگی با بازیکنان گفت: من مشکلی ندارم و فصل قبل هم در ذوب آهن این موقع حضور یافتم و بازی کردم، سعی می کنم با کمک امیرخان سریع تصمیم بگیرم و کارم را شروع بکنم.شناخت کاملی بین بازیکنان است و تقریبا همه با هم رفیق هستیم و کار را برای بازیکن راحت می کند.
رحمانی افزود: از تمام تیم هایی که به من لطف داشتند تشکر می کنم، می دانم چند تیم ناراحت شده اند اما من ارادت قلبی به امیرخان دارم و اینکه باشگاه سپاهان با من تماس گرفت را نتوانستم رد کنم.
رحمانی درباره انگیزه اش برای بازگشت به تیم ملی گفت: من صمیمانه از ته قلبم دوست دارم به تیم ملی برگردم و فکر می کنم بد از تیم ملی دور شدم و ناراحت کننده بود. اتفاقاتی افتاد که باعث شد از تیم ملی دور شوم و یکی از دلایل انتخاب سپاهان همین بود که بتوانم زیرنظر امیرخان بازی کنم و موفق شوم.
وی همچنین برای انتخاب تیم جدیدش گفت: قرار شده که تا یکی دوروز آتی بنشینیم با باشگاه و امیرخان یک تصمیم بگیریم، باید ببینم امیرخان چه صلاحی می بینند و باشگاه چه می گوید،ببینم چه صلاح می دانند و من همان کار را می کنم، اتفاق خوب تاکنون برای من افتاده است. هواداران سپاهان نیز استقبال خیلی خوبی از من داشتند و لطفشان شامل حال من شده است، امیدوارم سالهایی که کنار این تیم هستم بتوانم کمک کنم، مثمر ثمر باشم و جواب اعتماد سرمربی و مدیران سپاهان را بدهم و روسفیدشان کنم.
بختیار رحمانی در انتها درباره شایعات پیشنهاد فولاد نیز گفت: بهتر است در این مورد صحبتی نکنم، مردم و هواداران همه می دانند چه اتفاقاتی افتاد و من صحبتی در این باره نمی کنم، برای مردم خوزستان و هواداران فولاد همیشه آرزوی موفقیت می کنم و می دانند که در قلبم جای دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها