X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 تیر 1397, 13:54
کد خبر: 26978
خبرنگار: khani
نظرات: 7

با به ثمر رساندن 5 گل در سه مسابقه؛

سجاد و استنلی امیر را امیدوار کرده‌اند

سجاد و استنلی امیر را امیدوار کرده‌اند سجاد و استنلی امیر را امیدوار کرده‌اند
سجاد شهباززاده و کی روش استنلی دو بازیکن جدی تیم فوتبال سپاهان هستند که تاکنون توانسته اند رضایت امیرقلعه نویی را برآورده کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و. به نقل از "ورزش سه"، پس از حضور امیرقلعه نویی در سپاهان و بازگشت او به این تیم، سرمربی با تجربه طلایی پوشان اصفهان تصمیم به ایجاد تغییراتی در نفرات تیم گرفت و دو بازیکن سابق خود را برای تقویت بخش هجومی به سپاهان اضافه کرد.
استنلی کی روش فصل گذشته در تیم فوتبال ذوب آهن نمایش خوبی داشت و 9 گل برای این تیم به ثمر رساند تا نقش مهمی در کسب عنوان نائب قهرمانی سبزپوشان داشته باشد و یکی از اولین خریدهای قلعه نویی در سپاهان بود.
یکی دیگر از بازیکنان مدنظر امیرقلعه نویی، سجاد شهباززاده است که با درخواست امیرقلعه نویی به استقلال آمد. سرمربی سپاهان فصل گذشته نیز تمایل به همکاری با شهباززاده در ذوب آهن داشت که این امکان میسر نشد ولی حالا بار دیگر مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت شاگرد امیرقلعه نویی شده است.
شاگردان امیرقلعه نویی تاکنون چهار دیدار دوستانه را پشت سر گذاشته اند که نمایش سجاد شهباززاده و استنلی کی روش امیدواری امیرقلعه نویی را در پی داشته است.
کی روش و شهباززاده در دیدار اول سپاهان برابر فولادخوزستان زننده دو گل بازی بودند و در دیدار طلایی پوشان برابر امیدهای باشگاه نیز بار دیگر گل شهباززاده سبب پیروزی سپاهان با یک گل شد.
روز یکشنبه نیز سپاهان در ترکیه به مصاف ارزروم اسپور رفت که در تاپایان با سه گل از کی روش، شهباززاده و مهرداد محمدی پیروز از زمین مسابقه خارج شد.
البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که کی روش و شهباززاده در دیدار دوستانه برابر پارس جنوبی جم که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، غائب بودند و شهباززاده هم بیشتر در پست بازیکن پشت مهاجم مورد استفاده قرار گرفته؛ این موضوع انتظار گلزنی از او را پایین می آورد، با این حال 5 گل از دو بازیکن جدید سپاهانی ها در بخش هجومی طی 3 مسابقه می تواند خبر بسیار خوبی برای امیرقلعه نویی و هواداران سپاهان در آستانه فصل هجدهم لیگ برتر باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها