X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 تیر 1397, 19:50
کد خبر: 26979
خبرنگار: lark
نظرات: 0

شرایط دو بازیکن مصدوم طلایی پوشان

شرایط دو بازیکن مصدوم طلایی پوشان شرایط دو بازیکن مصدوم طلایی پوشان
خالد شفیعی و رسول نویدکیا دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان هنوز شرایط حضور در مسابقات را پیدا نکرده اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال سپاهان طی هفته های اخیر در شرایطی دنبال شده که رسول نویدکیا و خالد شفیعی با توجه به مصدومیت هایی که دارند، با فشار کمتری نسبت به سایر نفرات کار خود را دنبال می کنند.
رسول نویدکیا در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل فولادخوزستان با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد و به همین دلیل نتوانست در ادامه مسابقات این تیم را همراهی کند.
نویدکیا پس از جراحی در تمرینات شرکت می کند، ولی هنوز آماده حضور در مسابقات نشده است و تمرینات سبک خود را در کنار تیم دنبال می کند، تا در هفته های ابتدایی لیگ بتواند به جمع 18 بازیکن و رفته رفته نفرات اصلی تیم اضافه شود.
خالد دیگر بازیکن مصدوم سپاهان به شمار می رود که در پایان لیگ گذشته و دو دیدار آسیایی سبزپوشان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در زمین مسابقه نشد و هنوز هم از حضور در مسابقات اجتناب می کند؛ البته شفیعی همراه با سایر بازیکنان تمرین می کند و همزمان تمرینات فیزیوتراپی را هم پشت سر می گذارد و از هفته آینده می تواند در تمرینات پرفشار سپاهانی ها نیز شرکت کند تا برای حضور در اولین دیدار سپاهان آماده شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها