X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 تیر 1397, 17:43
کد خبر: 26999
خبرنگار: khani
نظرات: 12

جلال کاپیتان سپاهان در غیبت یک‌هفته‌ای کیانی

بازوبند خوش یمن برای علی محمدی

بازوبند خوش یمن برای علی محمدی بازوبند خوش یمن برای علی محمدی
جلال علی محمدی در آخرین دیدار تیم فوتبال سپاهان کاپیتان طلایی پوشان در شرایطی بود که کیانی به دلیل مشکل مالیاتی اجازه خروج از کشور را پیدا نکرد و در اردوی ترکیه غائب بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در حالی عازم اردوی ترکیه شد که مهدی کیانی به دلیل مشکلات مالیاتی که از زمان حضور در تراکتورسازی همچنان باقی است، موفق به همراهی طلایی پوشان نشد تا امیرقلعه نویی اردوی ترکیه را با غیبت یکی از بازیکنان کلیدی خود سپری کند.
البته عدم حضور کیانی در اردوی ترکیه سبب شد تا بازیکنان جوان تر نظیر بحیرایی و میلاد سرلک بیشتر فرصت حضور در ترکیب تیم را پیدا کنند و قلعه نویی هم به شناخت بیشتری از آنها دست یابد.
روز گذشته تیم سپاهان با کاپیتانی جلال علی محمدی مقابل تیمی از کشور غنا قرار گرفت و در حالی که جلال کاپیتان طلایی پوشان بود، با نتیجه 6 بر 1 مقابل این تیم به برتری دست یافت و کاپیتان سپاهان هم که فصل گذشته گلزن ترین هافبک لیگ بود، موفق شد در این دیدار 2 بار گلزنی کند.
در فصل پیش رو حسین پاپی کاپیتان اول سپاهان خواهد بود ولی کاپیتان دوم مهدی کیانی است که در لیگ هجدهم وظیفه ای سنگین از این حیث بر دوش خواهد داشت. کاپیتان سوم طلایی پوشان هم جلال علی محمدی است که پیش تر نیز در این تیم عضویت داشته و یکی از قدیمی های سپاهان به شمار می رود. البته با بهبود رسول نویدکیا این چهره کاپیتان سوم می شود و علی محمدی و حسن جعفری کاپیتان های بعدی تیم به شمار خواهند رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها