X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1397, 10:45
کد خبر: 27001
خبرنگار: khani
نظرات: 4

چرا تکلیف دو بازیکن خارجی سپاهان مشخص نمی‌شود؟

چرا تکلیف دو بازیکن خارجی سپاهان مشخص نمی‌شود؟ چرا تکلیف دو بازیکن خارجی سپاهان مشخص نمی‌شود؟
امیر قلعه‌نویی برای تقویت تیم سپاهان درخواست جذب دو بازیکن خارجی کرده است اما هنوز باشگاه سپاهان برای جدب آنها اقدامی نکرده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس،با حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال سپاهان توقع از این تیم که سال گذشته رتبه چهاردهم جدول را کسب کرده بود بسیار بالا رفته است. در حال حاضر از سپاهان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام برده می شود و بازیکنان جدید خوب و با کیفیتی به این تیم اضافه شدند تا سپاهان امسال با قدرت در لیگ ظاهر شود.
حدودا ۱۰ روزی است اسامی هافبک های طراح خارجی به مسئولان سپاهان داده شده تا با آنها مذاکره کنند اما هنوز وضعیت این بازیکنان مشخص نیست. سپاهان حداقل تا نیم فصل رسول نویدکیا را بدلیل پارگی رباط صلیبی در فصل گذشته در اختیار ندارد و علی کریمی را نیز از دست داده است.
کادر فنی سپاهان پس از بررسی های مستمر به دو هافبک برزیلی و مجاری رسیدند تا حداقل یکی از این دو بازیکن به سپاهان ملحق شوند اما درفاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر این اتفاق نیفتاده است.باید دید در ادامه مسئولان باشگاه سپاهان با بازیکن خارجی مدنظرخود به نتیجه خواهند رسید یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها