X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 تیر 1397, 16:45
کد خبر: 27015
خبرنگار: lark
نظرات: 17

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اذعان کرد

سپاهان به محرومیت هوادارانش اعتراض کرد

سپاهان به محرومیت هوادارانش اعتراض کرد سپاهان به محرومیت هوادارانش اعتراض کرد
تیم فوتبال سپاهان قصد دارد تا به صورت مکتوب اعتراض خود را نسبت به رای کمیته انضباطی که هواداران این تیم را از حضور در اولین دیدار لیگ محروم ساخته، به سازمان لیگ ارسال کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرورزشی، فصل گذشته رفتار هواداران سپاهان در برخی از دیدار‌ها سبب شد تا کمیته انضباطی محرومیت‌هایی برای این تیم در نظر بگیرد، ولی محرومیت آخر این تیم به همراه تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان برای اینکه در دو هفته پایانی تمامی تیم‌های شرایط یکسانی داشته باشند، به تعویق افتاد و حالا کمیته انضباطی قصد دارد تا این محرومیت را در اولین بازی‌های خانگی این سه تیم اجرایی کند.
از همین رو سپاهان در اولین هفته لیگ هجدهم از داشتن هواداران خود در دیدار برابر صنعت نفت آبادان محروم خواهد بود.
رضا فتاحی سرپرست جدید سپاهان که جایگزین مهدی اخوان شده است، در خصوص این محرومیت و اینکه آیا باشگاه سپاهان به این حکم اعتراض خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: بله حتما اعتراض می‌کنیم و فردا نامه خود را به سازمان لیگ ارسال خواهیم کرد.
وی ادامه داد: مردم اصفهان تنها دو شادی دارند که هر دو در سال‌های گذشته از آن‌ها گرفته شده که یکی آب زاینده رود است و دیگری نتایج خوب سپاهان. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنیم که این محرومیت را تعلیق کنند و بدون شک هوادارن سپاهان نیز رفتار‌های گذشته را تکرار نخواهند کرد؛ البته در اتفاقات فصل گذشته تنها برخی از هواداران سپاهان حضور داشتند و آن‌ها هم به طور کامل مقصر نبودند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها