X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مرداد 1397, 18:38
کد خبر: 27121
خبرنگار: lark
نظرات: 15

شکایت باشگاه سپاهان از شایعه سازان درمورد ولادیمیرکومان

شکایت باشگاه سپاهان از شایعه سازان درمورد ولادیمیرکومان شکایت باشگاه سپاهان از شایعه سازان درمورد ولادیمیرکومان
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از شایعه‌سازان درباره ولادیمیر کومان بازیکن مجارستانی شکایت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از اینکه ولادیمیرکومان در اصفهان و بر سرتمرینات سپاهان حاضرشد متاسفانه خبری دور از واقع در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان لازم میداند توضیحاتی در این خصوص ارائه نماید:

ولادمیر کومان در فصل 2018-2017 در لیگ یک ترکیه و تیم آدانااسپور حضور داشته است ، 17 بازی کامل در فصل گذشته با پیراهن آدانااسپور به میدان رفته است. کومان 6 بازی ابتدای فصل را بدلیل حضور دیر هنگام در تمرینات از دست داده است و از هفته هفتم در ترکیب ثابت قرار گرفته است بازیکن مجاری این فصل سپاهان این تنها 3 هفته در ترکیب قرار نگرفته است . هفته بیست و هفتم در دیدار برابر بالیکسیراسپور در دقیقه 8 مصدوم می شود و از ترکیب خارج می شود و به دلیل مصدومیت 7 بازی باقی مانده را از دست می دهد که البته تست های پزشکی ایفمارک و کادر پزشکی برطرف شدن مصدومیت ولادمیر کومان را تایید میکند.
آمار فصل گذشته کومان در لیگ یک ترکیه به این شرح است : 17 دیدار / 1385 دقیقه

- کومان در فصل 2017-2016 در سوپر لیگ ترکیه و تیم آدانااسپور حضور داشته است ، 31 دیدار و 2551 دقیقه حضور در میدان که عموما بعنوان بازیکن فیکس با میانگین 82 دقیقه حضور در هر دیدار .
رزومه کومان در سوپر لیگ مجارستان ، روسیه و سری آ ایتالیا مشخص است و با سرچ اطلاعات در اینترنت در دسترس همگان قرار دارد.

- در مورد قیمت بازیکنان در سایت ترانسفر مارکت باید به دو موضوع مهم اشاره کرد. نکته اول اینکه قیمت مورد اشاره در سایت ترانسفر مارکت مربوط به قیمت بازیکنان در بازار برای خرید است و ارتباط مشهودی با دستمزد بازیکنان ندارد و نکته دوم اینکه قیمت مورد اشاره با پایان یافتن قرارداد بازیکنان و یا در ماه های انتهایی قرارداد کاهش می یابد. بطور مثال قیمت کومان در ابتدای فصل گذشته 650 هزار یورو بوده است ولی در پایان فصل و آزاد شدن این بازیکن به 150 هزار یورو کاهش یافته است.

و اما نکته پایانی نسخه اصلی قرارداد 2 فصل گذشته کومان با باشگاه ادنا اسپور در اختیار باشگاه سپاهان قراردارد و به خوبی مشخص میکند که ایشان در ترکیه با چه عددی قرارداد بسته و اکنون با چه مبالغی به سپاهان پیوسته است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن حق قانونی اش برای شکایت از شایعه سازان درصورت تکرار تشویش اذهان عمومی نسخه قرارداد دوسال گذشته ولادیمیر کومان و مقایسه با قرارداد این فصل را در اختیار دادگاه صالحه قرار خواهد داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها