X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1397, 21:29
کد خبر: 27135
خبرنگار: lark
نظرات: 0

سجاد در نقش گلساز و گلزن؛

اولین گل سپاهان روی تاکتیک‌های آشنا

اولین گل سپاهان روی تاکتیک‌های آشنا اولین گل سپاهان روی تاکتیک‌های آشنا
اولین گل سپاهان با امیرقلعه نویی روی تاکتیک آشنای این سرمربی به ثمر رسید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان از میانگین سنی نامناسبی برخوردار بود و همین مشکل سبب شد تا تیم کرانچار علیرغم نمایش بسیار خوب نتواند در لیگ فیزیکی ایران دوام بیاورد و در هفته بیست و یکم و اتفاقا پس از دیدار برگشت برابر سپیدرود از این تیم کنار گذاشته شد.
در فصل جدید امیرقلعه نویی سعی کرد در اولین اقدام با جذب بازیکنان بلندمقامت نظیر خالد شفیعی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش شرایط سپاهان در درگیری های هوایی را بهبود بخشد و امروز طلایی پوشان روی همین تاکتیک به گل هم رسیدند.
در اولین دیدار فصل سپاهان با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کرد ولی بارها روی ارسال از جناحین روی دروازه شهاب گردان خطرساز شد؛ حملاتی که اگرچه در دیدار اول به نتیجه نرسید ولی در دقیقه 8 دیدار دوم این تیم در خانه سپیدرود به سرانجام رسید و طلایی پوشان موفق شدند اولین گل خود را در لیگ هجدهم روی ارسال سجاد شهباززاده و دخالت مناسب سیاوش یزدانی مدافع پیش تاخته طلایی پوشان به ثمر برسانند. البته سجاد شهباززاده قصد ارسال توپ را داشت که ضربه او به صورت مستقیم وارد دروازه شد.
سپاهان فصل گذشته شرایط بسیار بدی را تجربه کرد ولی این گل زودهنگام در دومین دیدار لیگ هجدهم علاوه بر اینکه می تواند سه امتیاز را پس از ماه ها برای طلایی پوشان ثبت کند، می تواند به آنها کمک کند که از همین هفته های ابتدایی در میان مدعیان قرار بگیرند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها