X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مرداد 1397, 15:18
کد خبر: 27154
خبرنگار: lark
نظرات: 15

بازی های محرم نویدکیا در تیم ملی را به یاد دارم

کومان: سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است

کومان:  سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است کومان:  سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است
بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: من سپاهان را انتخاب کردم چون تجربه های جدید را دوست دارم. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، ولادیمیر کومان درباره دلیل انتخاب سپاهان به خبرنگار طوفان زرد گفت: من سپاهان را انتخاب کردم چون این تیم تمایل زیادی به همکاری با بنده داشت و البته من هم تجربه های جدید را دوست دارم. کومان در ادامه گفت: هنگامی که مسئولان باشگاه سپاهان با من تماس گرفتند من شرایط این تیم را بررسی کردم . البته قبل از آن شناخت زیادی از سپاهان و حتی کشور ایران نداشتم.
کومان با بیان اینکه در اروپا دیدگاه خیلی خوبی نسبت به ایران وجود ندارد، افزود: من اصالتا اهل اوکراین هستم اما در مجارستان بزرگ شدم و 27 سال آنجا زندگی کردم. متاسفانه در اروپا اخبار نادرستی درباره ایران وجود دارد که باعث می شود روی دیدگاه ما تاثیر بگذارد اما زمانی که من به اینجا آمدم، کشوری زیبا و تمیز با مردمی خوب را مشاهده کردم. من بازی های ایران در جام جهانی 2018 را دیدم و بعد از برد آنها در بازی اول مقابل مراکش ، تصور کردم این تیم قصد دارد پدیده این مسابقات شود. آنها برابر تیم های ملی پرتغال و اسپانیا هم عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.
بازیکن 29 ساله تیم سپاهان درباره ارزیابی اش از جایگاه نهایی این تیم در پایان فصل گفت: من دو فصل در تیم آدانا اسپور ترکیه بازی کردم و پس از بررسی تیم سپاهان متوجه شدم که این تیم سالها یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده است. من بازی های محرم نویدکیا در تیم ملی را به یاد دارم و فکر میکنم به دلیل وجود کادرفنی و بازیکنان خوب احتمال زیادی دارد که به مقام قهرمانی برسد. هرچند من بازیکنان را فقط یک بار در تمرین دیدم اما آنها رفتار بسیار دوستانه ای با من داشتند.
هافبک میانی طلایی پوشان با بیان اینکه بازی کردن برای این تیم به تصمیم سرمربی بستگی دارد، گفت: قبل از بستن قرارداد با سپاهان همه کارها در ده دقیقه انجام شد و هیچ مشکلی نیست اما این موضوع به تصمیم سرمربی بستگی دارد که چه موقع من را در ترکیب قرار دهد.
کومان در پایان درباره هواداران سپاهان اذعان کرد: قبل از اینکه با این تیم قرارداد امضا کنم آنها برای من پنج قلب زرد می فرستادند. من می خواهم که از آنها برای این استقبال گرم شان تشکر کنم.
کومان:  سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها