X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مرداد 1397, 14:37
کد خبر: 27192
خبرنگار: khani
نظرات: 2

پیکان پتانسیل کسب سهمیه آسیا را دارد

قاسمی: بازی سختی برابر سپاهان داریم

قاسمی: بازی سختی برابر سپاهان داریم قاسمی: بازی سختی برابر سپاهان داریم
مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی برابر سپاهان داریم، اما برای امتیاز گرفتن به اصفهان خواهیم رفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، آرمان قاسمی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد پیروزی تیمش برابر سایپا در هفته دوم لیگ برتر گفت: من قبل از بازی گفته بودم که این دربی به همان اندازه که دربی تهران مهم است، برای خودروسازان مهم است، چون با موفقیت هر یک از دو تیم، از زحمات کارگران و مسئولان کارخانه پیکان یا سایپا تقدیر می‌شود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی را با اقتدار از سایپا ببریم و به نوعی جواب زحمات پرسنل کارخانه ایران خودرو را بدهیم. ما در این بازی برتر از حریف‌مان بودیم و با شایستگی این برد را به دست آوردیم.
وی در پاسخ به این سؤال که «آیا می‌توان پیکان را مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دانست»، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که ما با این هدف فصل را آغاز کرده‌ایم و امسال هیچ چیزی باعث نمی‌شود که ما از هدف‌مان که کسب سهمیه آسیایی است، دور شویم. مطمئناً باشید پیکان امسال آن چیزی را که می‌خواهد کسب می‌کند و تیم ما پتانسیل کسب سهمیه آسیا را دارد.
مدافع تیم فوتبال پیکان با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم خوبی است و امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد. ما بازی سختی در اصفهان داریم، اما هدف‌مان این است که در این بازی بیرون از خانه امتیاز بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها