X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مرداد 1397, 16:30
کد خبر: 27193
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

قلعه نویی می داند چه می خواهد؛

زاغی‌نژاد: سپاهان یکی از مدعیان امسال است

زاغی‌نژاد: سپاهان یکی از مدعیان امسال است زاغی‌نژاد: سپاهان یکی از مدعیان امسال است
مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که با حضور امیرقلعه نویی مشکل روحی بازیکنان این تیم رفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ورزش سه قاسم زاغی نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان و دستیار امیرقلعه نویی در مورد کسب پیروزی پر گل برابر سپیدرود گفت: اگر هوادار داشتیم خیلی بهتر نتیجه می گرفتیم ولی نشد و باید در بازی با سپیدرود جبران می کردیم.
وی با اشاره به رشد خودباوری در میان بازیکنان سپاهان اظهار داشت: به هر حال باید یک چیزی را بپذیرید. بازیکنان تیم با توجه به اتفاقات سه سال گذشته دچار عدم خودباوری شده بودند ولی با بازگشت آقای قلعه نویی این موضوع حل شده است و خوشبختانه شرایط از سوی همه مهیا است تا تیم نتایج خوبی بگیرد.
زاغی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به طور کامل مشکل خودباوری بازیکنان سپاهان حل شده، بیان کرد: به هر حال این موضوع مشمول مرور زمان است ولی بازی به بازی بهتر می شویم و تغییرات محسوس زمان بیشتری را می طلبند.
دستیار امیرقلعه نویی سپس در مورد تغییراتی که امیرقلعه نویی در تیم ایجاد کرد و اینکه نسبت تغییرات او نسبت به دو مربی قبلی یعنی ویسی و کرانچار کمتر بوده، توضیح داد: شما اشاره ای داشتید به آقای ویسی. شما بپذیرید که تفاوتی میان انتخاب قلعه نویی و سایر مربیان است. آقای قلعه نویی می داند که چه چیزی می خواهد. ایشان هر جا بوده موفق بوده و بر اساس نیاز بازیکن می گیرد. به نظرم من مربی باید 10 فاکتور داشته باشم تا کامل باشم و امیرقلعه نویی یک فاکتور بیشتر دارد. طی سال های گذشته یکی از مشکلات تیم مدیریت کردن بوده است که امسال شرایط بسیار خوبی وجود دارد.
وی در پایان در مورد پیش بینی خود از مدعیان لیگ برتر و همینطور شرایط سپاهان اظهار داشت: الان دیگر فوتبال مثل قبل نیست که بتوان پیش بینی کرد. خیلی زود است که در مورد مدعیان صحبت کرد ولی به نظرم سپاهان یکی از مدعیان امسال خواهد بود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها