X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1397, 08:53
کد خبر: 27194
خبرنگار: khani
نظرات: 5

به اصفهان می‌رویم تا با امتیاز برگردیم

شیخ‌ویسی: سپاهان کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد

شیخ‌ویسی: سپاهان کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد شیخ‌ویسی: سپاهان کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد
دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که پس از دو بازی گل نخوردن خیلی زود است که بخواهد درباره رکورد کلین‌شیت صحبت کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با تسنیم درباره شروع خوب پیکان در لیگ هجدهم و دیدار پیش‌روی این تیم مقابل سپاهان گفت: همان‌طور که همه در قرعه‌کشی لیگ برتر دیدند سه بازی ابتدایی ما بسیار سخت بود. خدا را شکر دو بازی اول مقابل استقلال و سایپا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. حالا هم آماده می‌شویم تا مقابل سپاهان بازی سوم را انجام دهیم، تیمی که بسیار باشخصیت است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد، اما با تدابیری که کادرفنی تیم ما داشته است، به اصفهان می‌رویم تا با امتیاز برگردیم.
وی درباره اینکه پس از جدایی رحمان احمدی و پیام نیازمند بسیاری نگران دروازه پیکان بودند، اما با حضور او این نگرانی برطرف شد و در دو بازی اول هم توانست کلین‌شیت کند، اظهار داشت: شاید کلین‌شیت به اسم دروازه‌بان تمام شود، اما در کسب موفقیت از خط حمله گرفته تا آخرین نفر که من هستم، همه دخیل هستند. خوشبختانه شکل دفاعی پیکان بسیار خوب است و اگر این شرایط حفظ شود، فکر می‌کنم این فصل موفق باشیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در واکنش به این پرسش که آیا در این فصل به شکستن رکورد کلین‌شیت فکر می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: به این چیزها فکر نمی‌کنم. کلین‌شیت برای موفقیت تیم خوب است، اما با دو بازی نمی‌توان درباره شکستن رکورد صحبت کرد. ان‌شاءالله این اتفاق ادامه پیدا کرد و ابتدا باعث موفقیت تیم شود و پس از موفقیت تیم اگر فرصتی شد به شکستن رکورد هم فکر می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها