X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مرداد 1397, 10:16
کد خبر: 27204
خبرنگار: khani
نظرات: 2

حضور هواداران در نقش جهان خوشحال‌کننده است

فتاحی: کارت بازی کومان امروز صادر می‌شود

فتاحی:  کارت بازی کومان امروز صادر می‌شود فتاحی:  کارت بازی کومان امروز صادر می‌شود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان از آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، رضا فتاحی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: با صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی، حسام فتاحی به کادر فنی تیم سپاهان اضافه شد اما حضور فتاحی تنها برای آنالیز نیست و وی می‌تواند مربی یا آنالیزور تیم باشد.
وی در خصوص کارت بازی کومان نیز افزود: کارت بازی کومان مجارستانی تا امروز صادر می‌شود و وی مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار با پیکان ندارد؛ این هافبک بازی‌ساز از نظر تمرینی مشکلی ندارد و با تیم تمرین می‌کند و بازی کردن وی در روز جمعه و مقابل پیکان با صلاح‌دید قلعه‌نویی خواهد بود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حضور هواداران در بازی با پیکان بیان داشت: خیلی خوشحال هستیم که هواداران در این بازی کنار تیم خواهند بود و اگر در بازی اول برابر صنعت نفت آبادان نیز از حضور هواداران محروم نبودیم قطعا پیروزی را کسب می‌کردیم و الان صدر جدول بودیم؛ امیدوارم تیم نتیجه خوبی بگیرد و هواداران راضی نقش جهان را ترک کنند.
فتاحی در مورد وضعیت بازیکنان هم اذعان داشت: صحبتی از غرور در بین بازیکنان نیست، سپاهان از گذشته برد‌های پر‌گل زیادی را کسب کرده است؛ بازیکنان سپاهان تجربه بالایی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا دارند و امیر قلعه‌نویی هم علاوه بر سرمربی، روانشناس نیز هست.
وی در پایان یاد‌آور شد: امروز عصر تمرین سپاهان بدون حضور هواداران در مجموعه باغ فردوس برگزار خواهد شد و تیم برای بازی با پیکان آماده می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها