X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مرداد 1397, 12:46
کد خبر: 27210
خبرنگار: khani
نظرات: 5

قلعه‌نویی مربی بزرگی است

مطهری : امتیاز گرفتن از سپاهان سخت است

مطهری : امتیاز گرفتن از سپاهان سخت است مطهری : امتیاز گرفتن از سپاهان سخت است
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و تیم خوبی در اختیار دارد، ولی ما تمام تلاش خود را مقابل این تیم به کار می‌گیریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ حمید مطهری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر اظهارداشت: همه می‌دانند که سپاهان تا چه اندازه خوب است و چه تیم خوبی در اختیار دارند. البته ما هم این هفته تمرینات خود را بر اساس بازی با سپاهان انجام دادیم و آماده تقابل با آنها هستیم.
وی افزود: امتیاز گرفتن از سپاهان سخت است ولی ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و آماده‌ایم که برای پیروزی به میدان برویم. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و تیم خوبی در اختیار دارد ولی ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.
مربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه سپاهان تیم پرستاره‌ای است و پیکان هم بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد، تصریح کرد: همه می‌دانند که سپاهان مهره‌های قوی زیادی دارد ولی تمرکز ما در پیکان روی کار تیمی است و به ستاره‌ها کاری نداریم.
مطهری در خصوص پاسخ به این سوال که آیا تیم پیکان امسال می‌تواند جزو مدعیان لیگ‌برتر باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما امسال نسبت به سال گذشته بودجه کمتری در اختیار داشتیم ولی موفق شدیم بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم. البته باید توقعات از پیکان منطقی باشد چراکه ما از نظر بودجه با خیلی از تیم‌ها تفاوت داریم. تیم پیکان در این سال‌ها آنقدر خوب بوده و توقعات را بالا برده که وقتی ما با استقلال مساوی کردیم همه گفتند چرا پیکان استقلال را شکست نداد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها