X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 مرداد 1397, 13:01
کد خبر: 27213
خبرنگار: khani
نظرات: 10

انتظارات از سپاهان باید معقول باشد

تابش: هدفمان کسب سهیمه آسیایی است

تابش: هدفمان کسب سهیمه آسیایی است تابش: هدفمان کسب سهیمه آسیایی است
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه انتظارات بالای مردم از سپاهان به حق است، گفت: تمام شرایط و ساز و کار لازم برای کسب عنوان قهرمانی را برای تیم فراهم کرده‌ایم اما باید انتظارات معقول باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا در مورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان، اظهار کرد: کنده شدن چمن‌ها به دلیل گرمی هوا بود. در آن تاریخ درجه حرارت چمن و خاک حدود ۵۴ درجه بود در حالی که درجه حرارت هوا در شهر اصفهان ۳۵ درجه بوده است.
وی با بیان اینکه چمن ورزشگاه نقش جهان مشکل خاصی ندارد، ادامه داد: تدابیر لازم برای کم کردن گرمی هوا در ورزشگاه به عمل آمده است.
در دیدار اول اگر هواداران حضور داشتند قطعاً پیروز می‌شدیم
تابش با اشاره به اینکه شرایط بازیکنان و تیم خوب است، گفت: دیدار اول مقابل صنعت نفت آبادان متأسفانه بدون هوادار برگزار شد. هوادار یکی از ارکان مهم مسابقه است و خودمان هم که در ورزشگاه بودیم احساس خوبی نداشتیم. واقعاً بازی بی‌مزه‌ای بود و بدون حضور هوادار بازیکنان بی‌انگیزه می‌شوند. البته در این دیدار ما فرصت‌ گل داشتیم اما صنعت نفت یک فرصت گل هم نداشت و مطمئناً اگر هواداران در ورزشگاه حضور داشتند سه امتیاز بازی را به دست می آوردیم.
انتظار بالای مردم از سپاهان به حق است
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه با توجه به تعداد زیاد گل‌هایی که سپاهان در بازی مقابل سپیدرود رشت به ثمر رساند انتظارات از سپاهان بالا رفته است، خاطرنشان کرد: همیشه انتظارات از تیم فوتبال سپاهان بالا است و به حق هم هست. سپاهان باشگاه کوچکی نیست و همچنین تیم فوتبال سپاهان هم تیم کوچکی نیست. سپاهان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران است و خودمان هم انتظارمان از تیم بالا است و مردم هم حق دارند که انتظارشان از این تیم بالا باشد.
هواداران صبور باشند و سپاهان را حمایت کنند
وی با تأکید بر اینکه انتظاراتی که از تیم فوتبال سپاهان می‌رود باید معقول باشد، گفت: فوتبال بالا و پایین دارد. ابتدای مسابقات هستیم و نمی‌توانیم بگوییم چون سپاهان در رده دوم جدول قرار دارد همه چیز تمام شده است. از هواداران می‌خواهم صبر و تحمل داشته بلشند و کاملاً از تیم حمایت کنند.
تمام شرایط لازم برای تیم را فراهم کرده‌ایم
تابش افزود: تمام شرایط لازم را برای سپاهان فراهم کرده‌ایم. مربی کاردان، باسابقه و دارای رزومه بسیار خوبی برای تیم انتخاب کردیم، تیم را با توجه به نظر سرمربی بسته‌ایم و تمام نفرات مدنظر او را جذب کردیم. همچنین شرایط تمرینی تیم هم خوب پیش می‌رود و همه بازیکنان سرحال هستند. امیدواریم در طول فصل شرایط مطلوبی داشته باشیم و نتایج دلخواه را به دست آوریم.
هدفمان کسب سهمیه آسیایی و قرار گرفتن در جای مناسب از جدول لیگ است
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد انتظار قهرمانی بهرام سبحانی از تیم، خاطرنشان کرد: خودمان هم انتظارمان از تیم بالا است و تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم. همه تیم‌های مطرح دنیا برای قهرمانی تیمشان را می‌بندند و در زمین می‌جنگند اما در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. هدف ما قرارگیری در جای مناسبی از جدول و کسب سهمیه آسیایی است البته برای رسیدن به عنوان قهرمانی هم تمام تلاشمان را می‌کنیم. پتانسیل قهرمانی را داریم و امیدوار هستیم این جایگاه حاصل شود. ساز و کار را هم فراهم کرده‌ایم اما هر کس بگوید حتماً قهرمان می‌شوم شاید کمی صحیح نباشد.
تابش با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: ما نیازمند حمایت از طریق اصحاب رسانه هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها