X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1397, 14:56
کد خبر: 27220
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

اتوبوس نداریم چون سایت نداریم!

خواب زمستانی سایت باشگاه در داغ ترین روزهای هواداران!

خواب زمستانی سایت باشگاه در داغ ترین روزهای هواداران! خواب زمستانی سایت باشگاه در داغ ترین روزهای هواداران!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد در آستانه دیدار حساس تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ,و پیکان تهران که نخستین دیدار سپاهان با حضور هواداران در فصل هجدهم رقابت‌هاست رسانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه هنوز برنامه دقیقی از ایستگاه اعزام هواداران به ورزشگاه منتشر نکرده است.
در شرایطی که هواداران سپاهانی با به راه انداختن کمپین‌های حمایتی ، ساخت تیزر، کلیپ ، ویدئوهای پیش بازی و طراحی پوستر از هفته‌ها قبل به استقبال این دیدار رفته‌اند متأسفانه اطلاع‌رسانی مسئولان این دپارتمان در حداقل‌ترین سطح ممکن باقی‌مانده است و ظاهر فراموش کرده‌اند وظیفه‌ای جز اطلاع‌رسانی و آگاهی و تعامل با مخاطبان ندارند. نکته تأسف‌بار دیگر در خصوص اطلاع‌رسانی‌های هواداری، غیرفعال شدن سایت کانون هواداران باشگاه است که در روزهای حیات خود هم بیشتر از سالی یک‌بار به‌روز نمی‌شد و احتمالاً اکنون خیال همه را راحت کرده است.
پرسش پایگاه خبری طوفان زرد از مسئولان باشگاه سپاهان اینجاست در شرایطی که صنعت هواداری ورزشی در جهان با سرعت چشمگیر در حال رشد است و باشگاه‌ها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی خود را وابسته به حضور و افزایش هواداران می‌دانند چرا پرافتخارترین باشگاه ایران از داشته‌های خود نزول کرده است و همچنان تفکرات رسانه‌ای دو دهه گذشته را دارد؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها