X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1397, 00:58
کد خبر: 27241
خبرنگار: lark
نظرات: 4

هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند

ایران پوریان: بازی را کامل در دست داشتیم

ایران پوریان: بازی را کامل در دست داشتیم ایران پوریان: بازی را کامل در دست داشتیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ایران‌پوریان نیز بعد از تساوی سپاهان برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی امروز برای ما جذابیتی نداشت، تمام تیم‌هایی که مقابل سپاهان قرار می‌گیرند بسیار با‌انگیزه بازی می‌کنند، بازی را کامل در دست داشتیم اگر به آمار نگاه کنید خواهید دید که پیکان حتی یک موقعیت خطرناک هم مقابل ما نداشت.
وی ادامه داد: پیکان بسیار بسته عمل کرد و از زمین خودشان خارج نشدند، با این وجود ما بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت‌سازی‌های خوبی هم داشتیم، باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم.
بازیکن سپاهان در مورد داوری این دیدار اضافه کرد: داور واقعاً ضعیف بود، تمام بازیکنان ما از داور کارت دریافت کردند و واقعاً این موضوع عجیب است، ما هم به طبع به داوری اعتراض داشتیم، داور باید متوجه شود که روی بازیکنان فشار است و به خاطر هر اعتراضی نباید دست به جیب شد و اخطار داد.
ایران‌پوریان در ادامه در مورد حضور هواداران سپاهان برای اولین بار در فصل جاری گفت: من از تمام هواداران سپاهان ممنونم، برای ما سنگ تمام گذاشتند، امیدوارم در بازی‌های آینده دلخوششان کنیم.
وی در پایان در مورد وضعیت نامساعد چمن مجموعه نقش جهان گفت: چمن همچون بازی گذشته ما بسیار نامطلوب بود و بهتر است من در این مورد صحبتی نکنم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها