X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1397, 14:56
کد خبر: 27245
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نارضایتی بازیکنان از کیفیت چمن نقش جهان

نارضایتی بازیکنان از کیفیت چمن نقش جهان نارضایتی بازیکنان از کیفیت چمن نقش جهان
شب گذشته بار دیگر کیفیت بد ورزشگاه نقش جهان سبب کاهش بازدهی بازیکنان سپاهان شده بود.
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال سپاهان در سومین دیدار خود در لیگ برتر و همینطور دومین دیدار خود در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان مجید جلالی به میدان رفت و در پایان 90 دقیقه علیرغم تمام تلاشی که بازیکنان دو تیم و به خصوص شاگردان امیرقلعه نویی برای رسیدن به گل داشتند، توپی از خط دروازه ها رد نشد تا برای دومین بازی متوالی سپاهان با یک امتیاز زمین مسابقه را در نقش جهان ترک کند.
اما جدا از بحث فنی باید از شرایط نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان گفت که هنوز 2 سال از تاسیس آن نمی گذرد ولی مثل اینکه راه حلی برای برگزاری مسابقه در فصل گرم در آن وجود ندارد و مسئولین ورزشگاه می گویند به دلیل گرمی هوا و نزدیک بودن ریشه چمن به سطح زمین، در تابستان چمن کنده می شود و هنوز هم راه حلی برای آن ارائه نشده است.
فصل گذشته و در دیدارهای ابتدایی فصل که کرانچار هدایت طلایی پوشان را در اختیار داشت، این معضل لطمه زیادی به عملکرد سپاهان وارد کرد و امسال نیز این ماجرا بدون اینکه چاره ای طی این مدت برای آن اندیشیده شود، درحال تکرار است.
در دیدار ابتدایی سپاهان برابر صنعت نفت بارها چمن ورزشگاه زیر پای بازیکنان سپاهان کنده می شد و تعادل آنها را برای ادامه حرکت برهم می زد و در مقابل پیکان هم این موضوع بار دیگر تکرار شد؛ البته این موضوع برای تیم های حریف هم وجود داشته ولی با توجه به اینکه تساوی در نقش جهان برای هر دو تیم صنعت نفت و پیکان راضی کننده بود و برای تساوی به میدان آمده بودند، دود این مشکل که خود اصفهانی ها باید راه حلی برای آن پیدا کنند به چشم سپاهان رفت.
همانطور که در تصاویر نیز به وضوح مشخص است، بارها بازیکنان سپاهان در حین بازی در حال ترمیم چمن ورزشگاه و گذاشتن تکه های کنده شده چمن دیده شدند.
محمد ایران‌پوریان در خصوص وضعیت چمن پس از بازی گفت:« کیفیت چمن مثل بازی اول بود. اما اگر به شرایط چمن اعتراض کنیم، می گویند بهانه است و بهتر است در این مورد صحبت نکنیم.»
موضوع این است که شاید دلیل اصلی دو تساوی پیاپی سپاهان در نقش جهان صرفا کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاهی که به تازگی تاسیس شده نباشد، اما می تواند یکی از دلایل 4 امتیاز از دست رفته برای این تیم باشد و از همین رو رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع باید در اولویت مسئولین ورزشگاه نقش جهان و البته باشگاه سپاهان قرار بگیرد.
نارضایتی بازیکنان از کیفیت چمن نقش جهان




نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها