X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1397, 19:54
کد خبر: 27249
خبرنگار: khani
نظرات: 8

یک روز پس از تساوی برابر سپاهان

دیدار دوستانه سپاهان با حضور یک بازیکن غنایی

دیدار دوستانه سپاهان با حضور یک بازیکن غنایی دیدار دوستانه سپاهان با حضور یک بازیکن غنایی
امیرقلعه نویی یک روز پس از تساوی برابر پیکان دیدار دوستانه ای برای شاگردانش که روز گذشته کم بازی کردند یا اصلا فرصت حضور در زمین را پیدا نکردند، ترتیب داده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، شاگردان امیرقلعه نویی روز گذشته سومین دیدار خود در لیگ هجدهم را برگزار کردند و با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند تا رتبه چهارم مسابقات را پیش از دیدار برابر ذوب آهن در اختیار بگیرند.
امیرقلعه نویی اما برای اینکه سایر شاگردانش را مهیای ادامه مسابقات کند، دیدار دوستانه ای برابر تیم امیدهای باشگاه برای شاگردانش در نظر گرفته است و از ساعت 18:30 دقیقه این بازی را آغاز کرده اند.
در این دیدار سپاهان با ترکیب زیر راهی میدان شده است:
علی کی خسروی- خالد شفعی، حامد بحیرایی، حسن جعفری، امید خلیلی، میلاد سرلک، ولادیمیر کومان، بختیار رحمانی، جلال علی محمدی، ایمان زکی زاده و ویلیام سارفو.
همانطور که مشخص است تنها ولادیمیر کومان و میلاد سرلک در بازی روز گذشته برای دقایقی بازی کردند و سایر بازیکنان همزمان با این دیدار تدارکاتی به انجام کارهای ریکاوری پس از مسابقه پرداختند.
در بازی دوستانه امروز سپاهان یک بازیکن غنایی در پست هافبک هم حضور پیدا کرده تا در صورت جلب رضایت امیرقلعه نویی یکی دیگر از بازیکنان خارجی این تیم در لیگ هجدهم لقب بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها