X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1397, 12:22
کد خبر: 27254
خبرنگار: khani
نظرات: 7

وقتی بودجه مصوب ما ۲۸ میلیارد بوده, چطور ۴۰ میلیارد هزینه کرده‌ایم؟!

تابش: فکر می‌کنند گونی پول کنار دست ماست

تابش:  فکر می‌کنند گونی پول کنار دست ماست تابش:  فکر می‌کنند گونی پول کنار دست ماست
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از اظهارات همتای خود در باشگاه سایپا اعلام کرد، بودجه این باشگاه در فصل جاری ۳۰ میلیارد تومان بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره دیدار تیم فوتبال سپاهان مقابل پیکان در هفته سوم لیگ برتر که به تساوی بدون گل انجامید, گفت: تیم ما بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشت و قلعه‌نویی هم از عملکرد تیم رضایت داشت. موقعیت‌های گل زیادی داشتیم، اما فوتبال است و امکان دارد در آن نتیجه دلخواه کسب نشود. دوست ندارم درباره داور قضاوت کنم اما احساس می‌کنم داور توان اداره این بازی حساس را نداشت و فدراسیون برای اینکه از هزینه‌ها کم کند و بلیت هواپیما نگیرد, این داور را از قم به اصفهان آورده بود.
وی ادامه داد: داور به دفعات اخطار‌های بی‌موردی به بازیکنان ما داد و به هیچ وجه از عملکردش راضی نبودیم. سعید الهویی (مربی سپاهان) هم فقط به جرم دست زدن در کنار زمین اخراج شده است. اخطار‌ها در این بازی فقط برای سپاهان بود. امیدوارم فدراسیون در انتخاب داور برای بازی‌های حساس بیشتر دقت کند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع به دیدار هفته آینده این تیم در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن, تصریح کرد: دربی همیشه حساس بوده است و تیم‌های اصفهانی در این بازی نمایش خوب و تماشاگرپسندانه‌ای داشته‌اند. ذوب‌آهن تیم خوبی است، اما ما در این بازی سه امتیاز را می‌خواهیم.
تابش در ادامه با اشاره به صحبت‌های رضا درویش (مدیرعامل باشگاه سایپا) مبنی بر اینکه سپاهان فصل گذشته 40 میلیارد تومان هزینه کرده است, عنوان کرد: نمی‌دانم این رقم‌ها را از کجا می‌آوردند! الان متن مصاحبه درویش روبه‌روی من است. واقعاً تعجب می‌کنم چطور این رقم‌ها را می‌گویند. اعلام می‌کنند سپاهان فصل گذشته 40 میلیارد هزینه کرده است, آنهم در صورتی که بودجه کل باشگاه سپاهان با 70 تیم مختلف در فصل گذشته فقط 28 میلیارد تومان بوده است و چهار پنج میلیارد هم از اسپانسر درآمدزایی داشته‌ایم. وقتی بودجه مصوب ما 28 میلیارد بوده است, چطور 40 میلیارد هزینه کرده‌ایم؟!
وی افزود: متأسفانه درویش می‌گوید این آمار را از سازمان لیگ گرفته‌ایم. من الان رسماً اعلام می‌کنم که سازمان لیگ این آمار را به خودِ ما هم بدهد تا بدانیم چطور این 40 میلیارد را هزینه کرده‌ایم. درویش بر چه اساس و استنادی این حرف‌ها را زده است؟ بودجه تیم فوتبال ما سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان بوده که با توجه به اینکه دو نوبت کادر فنی را کاملاً عوض کردیم, مقداری افزایش هزینه داشته‌ایم. درویش این 40 میلیاردی که آمار گرفته را برای من هم ارسال کند که ببینیم چطور سال گذشته هزینه کرده‌ایم! ارائه این آمار‌ها باعث تشویش اذهان می‌شود.
مدیر‌عامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه «از درویش اصلاً انتظار نداشتم که این‌طور صحبت کند»، خاطرنشان کرد: این رسم بدی است که به تنها جایی که کار نداریم, باشگاه خودمان است. هر باشگاهی که چقدر بودجه دارد یا هزینه می‌کند, به خودش مربوط است و به کسی ربطی ندارد. در باشگاه سپاهان در سال چند مرتبه حسابرسی می‌شود. ای کاش ما 40 میلیارد بودجه داشتیم و می‌توانستیم برای تیم‌های‌مان هزینه بیشتری داشته باشیم.
تابش در واکنش به اظهارات داریوش یزدی (سرمربی تیم استقلال خوزستان) که گفته بود سپاهان امسال 50 میلیارد هزینه کرده است نیز, گفت: همین‌طور بی‌پایه و اساس گفته می‌شود سپاهان 50 میلیارد تومان هزینه کرده است. برای این صحبت یزدی, اقدام قانونی خواهیم کرد. او باید ثابت کند که ما 50 میلیارد هزینه کرده‌ایم. یزدی گفته است که استقلال خوزستان سه و سپاهان 50 میلیارد هزینه کرده‌اند. باشگاهی اگر می‌خواهد سه میلیارد هزینه کند, اصلاً نباید در لیگ برتر حضور داشته باشد! نمی‌شود که با سه میلیارد تومان در این فوتبال تیمداری کرد.
وی با اعلام اینکه بودجه باشگاه سپاهان امسال 10 درصد افزایش داشته است, توضیح داد: بودجه کل باشگاه ما امسال حدود 30 میلیارد تومان است. همین‌طور روی هوا صحبت کردن آسان است, برای همین ما قطعاً برای اظهاراتی که یزدی داشته است, اقدام قانونی می‌کنیم و او باید صحبت‌هایش را ثابت کند. همین‌طور با ارادتی که به درویش دارم، اما ایشان مستنداتش را برای اینکه ما فصل پیش 40 میلیارد تومان هزینه کرده‌ام به من ارسال کند.
مدیر‌عامل باشگاه سپاهان یادآور شد: باشگاه سپاهان 70 تیم مختلف در بخش مردان و زنان دارد و برای این تیم‌ها و تأسیساتی که داریم, 30 میلیارد بودجه داریم. فقط 10 زمین چمن در سال تحت اجاره باشگاه سپاهان است. ما بودجه‌ را به طور کامل و به صراحت اعلام می‌کنیم, در حالی که باشگاه‌های دیگر این کار را نمی‌کنند. نمی‌خواهم اسم ببرم اما همه می‌دانند استقلال و پرسپولیس سال گذشته با سامانه هواداری‌, چه رقم‌‌هایی دریافت کردند. همین امسال در لیگ مربی خارجی حضور دارد که با دلار 10 هزار تومانی, قراردادش 10 میلیارد تومان است, آن وقت سپاهان که مربی‌اش ایرانی است و یک چهارم این رقم هم قرارداد دارد باید سیبل شود؟!
تابش اضافه کرد: فکر می‌کنند در باشگاه سپاهان گونی پول کنار دست ماست و ما از آنجا خرج می‌کنیم, اما این‌طور نیست. حتی ما اگر بخواهیم از یک ردیف به ردیف دیگر پول انتقال بدهیم باید مجوز بگیریم. نمی‌دانم چرا سپاهان سیبل شده است. برخی باشگاه‌ها چهار برابر ما هزینه می‌کنند و چهار برابر ما هم بدهی به بار می‌آوردند. من دوست ندارم درباره باشگاه‌های دیگر صحبت کنم، ام
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها