X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1397, 14:37
کد خبر: 27257
خبرنگار: khani
نظرات: 1

حضور 4 سپاهانی در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم

حضور 4 سپاهانی در  جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم حضور 4 سپاهانی در  جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم
نتایج مشابه در بازی های هفته سوم لیگ باعث شد تا بازیکنان زیادی جایگاه خود را تغییر ندهند و به همین دلیل تنها یک نفر موفق شد خود را به جمع صدرنشین ها اضافه کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، بازی های هفته سوم لیگ برتر برگزار شد که یکی از کم گل ترین هفته های تاریخ این مسابقات را شاهد بودیم. با این حساب در میان بازیکنان حاضر در این رقابت ها تفاوت چندانی به وجود نیامد و تنهاتعداد انگشت شماری از بازیکنان توانستند از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و خود را به عنوان بهترین بازیکن لیگ(تا پایان هفته سوم) نزدیک کنند.
با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هجدهم همراه "ورزش سه" باشید:
اول – سیامک نعمتی(پرسپولیس)، ساسان انصاری(سپاهان)، حسین ابراهیمی(سپیدرود)، محمد ایرانپوریان(سپاهان)
سیامک نعمتی را می توان موثرترین اسلحه برانکو در بازی های ابتدایی لیگ محسوب کرد. او که تا کنون 2 بار توانسته گلزنی کند یک پنالتی منجر به گل نیز برای سرخ پوشان به دست آورده تا در سه گل پرسپولیسی ها در لیگ هجدهم تاثیر کامل داشته باشد. او هر چند در دیدار اخیر سرخ پوشان در اهواز تلاش خود را به کار بست تا بتواند تیمش را صاحب گل کند این اتفاق نیفتاد تا او خطر رسیدن رقبا به خود را کاملا حس کند.
ساسان انصاری را می توان یکی از سپاهانی ها دانست که از دیدار دوم این تیم در لیگ و برابر تیم سپیدرود رشت نهایت استفاده را برد. این مهاجم با درخشش در بازی دو هفته قبل باز هم نام خود را در جدول گلزنان و هم در جدول گلسازها وارد کرد و از همین بازی های ابتدایی برای رقبای خود به عنوان مهاجم فرصت طلب عرض اندام کند. انصاری در بازی های این فصل توانسته 2 بار گلزنی کند و 1 پاس گل نیز ارسال کند.
حسین ابراهیمی بدون تردید بهترین بازیکن سپیدرودی ها در بازی های این فصل بوده است. در روزهایی که این تیم ریشه دار دچار مشکلات عدیده ای است مهاجم این تیم دو بار برای تیمش گلزنی کرد و یک پنالتی منجر به گل نیز به دست آورد. در صورت حضور هر مربی روی نیمکت سپیدرودی ها، این بازیکن فرصت طلب و البته محبوب یکی از نامزدهای حضور در ترکیب اصلی این تیم است.
محمد ایرانپوریان در سال های اخیر موفق شده نام خود را به عنوان یکی از گلزن ترین ومهاجمان تاریخ لیگ برتر به ثبت برساند. او که هر سال در بازی های لیگ گل های فراوانی برای سایر همبازیان خود ساخته می کند امسال نیز عادت خود را ترک نکرده و بنابراین باید با پیراهن سپاهان، باز هم ایرانپوریان را در قامت یکی از بهترین گلسازهای لیگ ببینیم. او در بازی های ابتدایی لیگ موفق شد 1 بار گلزنی کند و 2 بار نیز با پاس های دقیق خود مقدمات گلزنی را فراهم کرده است.
دوم – ادی ارناندز(ذوب آهن)، وریاغفوری(استقلال)، سجاد شهباززاده(سپاهان)، وحید خشتان (استقلال خوزستان)، ابراهیم صالحی(پارس جنوبی جم)، محسن یوسفی(گسترش) و امین قاسمی نژاد(پدیده) بازیکنانی هستند که توانستند دو بار دروازه حریفان را باز کنند و به همین دلیل تاکنون دو امتیاز وارد حساب خود کردند.
دوم – علی علیپور(پرسپولیس)، مهرداد محمدی(سپاهان)، یونس شاکری(پدیده)، فرشید اسماعیلی(استقلال) نیز از جمله بازیکنانی هستند که در سه دیدار ابتدایی توانستند 1 بار گلزنی کنند و 1 بار نیز با پاس خود باعث گلزنی دیگر بازیکنان شود.
دوم – سیدمحمد حسینی(ذوب آهن) در ادامه فصل درخشان قبل در بازی های لیگ فعلی نیز یکی از بهترین بازیکنان لیگ محسوب می شود. او در حال حاضر با دو پاس گل در صدر جدول گلسازهای لیگ قرار دارد.
حضور 4 سپاهانی در  جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم


توضیح جدول:
هر کدام از بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل یک امتیاز مثبت دریافت می کنند. بازیکنی که بتواند ضربه پنالتی به دست بیاورد در صورت گل شدن آن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آن نیز نیم امتیاز مثبت دریافت خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها