X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1397, 15:02
کد خبر: 27258
خبرنگار: khani
نظرات: 10

هواداران سپاهان در فضای مجازی به من توهین و فحاشی کردند

یزدی: صحبت من در دفاع از تیم‌هایی بود که زیاد هزینه می‌کنند

یزدی:  صحبت من در دفاع از تیم‌هایی بود که زیاد هزینه می‌کنند یزدی:  صحبت من در دفاع از تیم‌هایی بود که زیاد هزینه می‌کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من هزینه‌های باشگاه‌هایی مانند استقلال خوزستان را با باشگاه‌های صنعتی مقایسه کردم, اما هواداران سپاهان به خودشان گرفتند و در فضای مجازی به من توهین کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل از تسنیم ، یزدی در ادامه با اشاره به اظهاراتش در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس درباره هزینه 50 میلیارد تومانی باشگاه سپاهان, عنوان کرد: من در این نشست خبری هزینه‌های باشگاه‌هایی مانند استقلال خوزستان را با باشگاه‌های صنعتی مقایسه کردم, اما هواداران سپاهان به خودشان گرفتند و در فضای مجازی به من توهین و فحاشی کردند. جو ورزش ما مقداری متشنج است که همه باید کمک کنند تا آرام شود. باید هواداران هم صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند تا در این فضا مملکت ما متضرر نشود.
وی درباره اینکه مسعود تابش (مدیرعامل باشگاه سپاهان) به تسنیم گفته بود که قرار است برای همین اظهارات از او شکایت شود گفت: اگر می‌خواهند شکایت کنند, اشکالی ندارد. ما در این خصوص صحبت کردیم, حالا هرطور که دوست دارند برخورد کنند، اما من فکر نمی‌کنم حرف بدی زده باشم. صحبت من در دفاع از تیم‌هایی بود که زیاد هزینه می‌کنند و به تیم‌هایی که کم هزینه می‌کنند, اشکال گرفته بودم. رویکرد تیم‌هایی مانند سپاهان, استقلال, پرسپولیس و فولاد غلط نیست و این غلط است که باشگاهی می‌آید با سه میلیارد تومان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند. البته اگر استقلال خوزستان تیمش را با سه میلیارد تومان بسته است,‌ برای این است که فعلاً وضعیت کارخانه گروه ملی خوب نیست, وگرنه این هزینه‌ها برای تیم‌های لیگ دسته دوم و سومی مناسب است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان, اشاره کرد: فکر می‌کنم دوستان سپاهانی قضاوت‌شان شخصی بوده و منظور من را بد متوجه شده‌اند. در هزینه‌هایی که می‌شود, اصلاً ‌30 ,40 و 50 میلیارد تومان عددی نیست. سپاهانی‌ها بد قضاوت کردند, حتی من با قلعه‌نویی که یکی از دوستان خوب من است حرف زدم و به او توضیح دادم که اصل ماجرا چه بوده است. از قلعه‌نویی عذر‌خواهی کردم و فکر می‌کنم توانستم او را قانع کنم. اگر اسمی آوردم فقط منظورم سپاهان نبوده و فکر می‌کنم سوءتفاهمی به وجود آمده است. سپاهان پنج دوره قهرمانی داشته و قطعاً هزینه کرده است که توانسته پنج بار قهرمان شود و این یعنی سپاهان مدیریت خوبی هم داشته که توانسته است در این سال‌ ها به درستی هزینه کند و افتخاراتی که کسب کرده گواه همین موضوع است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها