X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1397, 10:02
کد خبر: 27264
خبرنگار: khani
نظرات: 6

ما به اندازه پارسال سپاهان هم خرج نکردیم

قلعه‌نویی: قول قهرمانی نمی‌دهم

قلعه‌نویی:  قول قهرمانی نمی‌دهم قلعه‌نویی:  قول قهرمانی نمی‌دهم
سرمربی تیم سپاهان گفت: هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و من هم این قول را به هواداران سپاهان نمی‌دهم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از آنا، تیم فوتبال سپاهان که در سال‌های اخیر نتوانست نتایج خوبی کسب کند در این فصل با هدایت امیر قلعه‌نویی امیدوار است تا بتواند بار دیگر در بین مدعیان قهرمانی قرار گیرد. قلعه‌نویی به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ در کنار سپاهان که پرافتخارترین تیم لیگ است زوج خوبی را تشکیل می‌دهند و هواداران زردپوشان اصفهانی امید زیادی به تیم محبوب خودشان دارند
امیر قلعه‌نویی در مورد شرایط سپاهان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی جذب کردیم. سه هفته ابتدایی لیگ را هم با نمایش خوب پشت سر گذاشتیم و در بازی‌هایی که به تساوی رسیدیم قطعا حق ما پیروزی بود. اما با شرایطی که سپاهان دارد قطعا در ادامه مسابقات، سپاهان تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی خواهد شد.
وی با اشاره به اظهارات یکی از مربیان لیگ برتری در خصوص بودجه سپاهان و بازیکنان گرانقیمت این تیم، اضافه کرد: من بارها از سازمان لیگ درخواست کردم تا قرارداد بازیکنان لیگ برتری را منتشر کند تا همه متوجه شوند که ما به اندازه پارسال سپاهان هم خرج نکردیم. بودجه سپاهان در حد معقولی بسته شد و اگر قرارداد همه باشگاه‌ها اعلام شود متوجه خواهیم شد که مبلغ قرارداد ما از چند باشگاه دیگر به مراتب کمتر است.
سرمربی سپاهان در رابطه با اینکه این تیم می‌تواند در این فصل بعد از سال‌ها بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند افزود: همه تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان باشگاه سربلندی سپاهان است. سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر است و در همه فصول باید برای قهرمانی تلاش کند. در این فصل هم هدف ما قهرمانی است ولی هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و من هم نمی‌توانم قول قهرمانی دهم.
قلعه‌نویی در مورد شرایط استقلال در این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: «استقلال تیم خوبی است اما من حق اظهارنظر در مورد تیم‌های دیگر را ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها