X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1397, 11:55
کد خبر: 27267
خبرنگار: khani
نظرات: 4

آمار بازی برای اثبات يا رد ادعای مجيد جلالي

آمار بازی برای اثبات يا رد ادعای مجيد جلالي آمار بازی برای اثبات يا رد ادعای مجيد جلالي
مجيد جلالي پس از ديدار با سپاهان در جواب اعتراض ها به فوتبال تدافعي پيكان و وقت كشي دروازبان اين تيم از عملكرد تهاجمي و برتر اين تيم در پانزده دقيقه پاياني ديدار گفت كه حتي مي توانست با پيروزي اين تيم تمام شود ، روابط عمومی باشگاه تیم فوتبال سپاهان با استفاده از آمار سايت متريكا به اثبات يا رد اين ادعا خواهد پرداخت :
مالکیت
فارغ از آمار مالکیت ٦٢ به ٤٨ در کل دیدار ، آمار بازه زمانی دقایق 60 تا 75 بازی به نفع تیم سپاهان است (سپاهان ٦٢- ٣٨ پیکان) . آمار بازه زمانی دقایق 75 تا 90 دیدار هم با فاصله کمتر از بازه زمانی قبل به نفع تیم سپاهان است ( سپاهان ٥٦-٤٤ پیکان ).
فعالیت تهاجمی
آمار کل دیدار ٥٦٣ در برابر ٣١٢ فعالیت به نفع سپاهان است؛ کیفیت فعالیت ها هم با درصد موفقیت ٧٥ در برابر ٦٢ درصد به نفع سپاهان است .
در سی دقیقه پایانی دیدار این آمار ٢١٦ در برابر ١٣٣ به نفع سپاهان است و تفاوت در کیفیت فعالیت های تهاجمی هم ٧٣ درصد در برابر ٦٣ درصد به نفع سپاهان است .
ضربه به دروازه حریف
در کل دیدار این آمار ١٩ در برابر ٥ بوده است و در ٣٠ دقیقه پایانی ٥ در برابر ٢ به نفع سپاهان.
از اين آمار مي توان نتيجه گرفت كه پيكان سي دقيقه پاياني ديدار هم شرايط مشابهه ساير دقايق داشت ، دفاع با حداكثر نفرات و تلاش براي بسته نگه داشتن دروازه و ادعاي سرمربي پيكان در مورد بازي تهاجمي و ايجاد موقعيت در سي دقيقه پاياني صحيح نيست
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها