X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1397, 16:32
کد خبر: 27269
خبرنگار: khani
نظرات: 3

فراموشی در پاسخ

خودشان را به فراموشی زده اند؟ جلالی می پذیرد و باشگاهش نه!

خودشان را به فراموشی زده اند؟ جلالی می پذیرد و باشگاهش نه! خودشان را به فراموشی زده اند؟ جلالی می پذیرد و باشگاهش نه!
بخش رسانه ای باشگاه پیکان در پاسخ به انتقادات کادر فنی سپاهان در دیدار هفته گذشته خود با استناد به یکی از مصاحبه های گذشته مجید جلالی واکنش نشان داده است.
این صوت ٣٨ ثانیه ای مربوط به فصل گذشته است. بازی هفته بیست و هشتم پیکان و استقلال خوزستان در شهر قدس که پیروزی پیکانی ها در آن دیدار به منزله طی کردن بخش عمده ای از مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شد. سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از مسابقه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید:"آیا از سبک بازی استقلال خوزستان شکایت دارید؟" گفته است:
من اصلا شاکی نیستم آنها می توانند هر طور می خواهند بازی کنند؛ ما توانایی مقابله با آن نوع بازی را نداریم. من نمی توانم به تیمی بگویم که طوری بازی کنید که ما ببریم. آنها حقشان هست که هر طوری می خواهند بازی کنند. ما کلا مقابل این نوع بازی ها سلاحش را نداریم.
نکته قابل تامل اما در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان رخ داد. وقتی مسعود افشاری یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری از مجید جلالی در خصوص رضایت نحوه بازی تیمش سوال کرد مجید جلالی با بیان مثالی نمایش شاگردانش را سبکی از بازی دفاعی دانست. پس از آن علی دادفر، یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در جلسه، سوال همکار خود را اینطور تکمیل کرد که منظور از رضایت عملکرد بازیکنان سبک تاکتیکی و فنی پیکان نیست. بلکه به طور خاص وقت تلف کردن و از جریان انداختن بازی به طور مکرر مورد نقد است. در این میان صحبت از دروازه بان تیم فوتبال پیکان نیز به میان آمد. سرمربی پیکان نیز در پاسخ به سوال دوم، ضمن پذیرفتن این موضوع، انتقاد وارده را صحیح دانست و اینطور بیان کرد که این اتلاف وقت از جمله مواردی نبوده و نیست که او از بازیکنانش خواسته باشد و هیچگاه هوادار وقت کشی در فوتبال نیست.
حال سوال اینجاست آیا مدیر رسانه ای باشگاه پیکان که به همراه سرمربی این تیم یکی دیگر از نمایندگان باشگاه تهرانی در این جلسه بود صحبت ها و تایید سرمربی تیمش را به خاطر ندارد یا پذیرش منطقی سرمربی تیم پیکان به مزاج این عزیزان خوش نمی آید و جایی در تفکرات رسانه ای باشگاه پیکان ندارد؟ آنچه امروز پیکانی ها برای کاهش انتقادات وارده بیان می کنند چیزی شبیه گل به خودی در بازی فوتبال است. ظاهرا سرمربی تیم پیکان هم در مستطیل سبز بی سلاح است و هم خارج از آن!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها