X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1397, 16:09
کد خبر: 27270
خبرنگار: lark
نظرات: 2

شرایط تیم برای دربی خوب است

فتاحی: بازیکنی برای خرید مد نظر نداریم

فتاحی: بازیکنی برای خرید مد نظر نداریم فتاحی: بازیکنی برای خرید مد نظر نداریم
سرپرست تیم سپاهان گفت: در هر پستی سرمربی تیم بازیکنی احتیاج داشته باشد باشگاه برای جذب وی اقدام خواهد کرد اما در حال حاضر، بازیکنی مد نظر باشگاه سپاهان نیست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، رضا فتاحی در مورد شرایط تمرینات تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط تیم خوب است و خداروشکر تا به امروز مصدوم و محرومی برای بازی رو جمعه نداریم. بعد از بازی با پیکان تمرینات را ازسر گرفتیم.
وی ادامه داد: رسول نویدکیا روز شنبه در بازی دوستانه برابر تیم امید سپاهان پس از شش ماه به میدان رفت و حدود ۱۵ دقیقه بازی کرد. او سعی دارد برای بازی در تیم خودش را به شرایط ایده آل برساند، کم کم تمرینات را ادامه می دهد و زمانی که کاملا مصدومیت او برطرف شد با صلاحدید قلعه نویی در ترکیب قرار می گیرد.
سرپرست تیم سپاهان در مورد نقل و انتقالات سپاهان، تاکید کرد: یک هافبک غنایی به تمرینات آمد اما در این پست به بازیکنی نیازی نداشتیم و به کشورش بازگشت. در هر پستی سرمربی تیم بازیکنی احتیاج داشته باشد باشگاه برای جذب وی اقدام خواهد کرد اما در حال حاضر بازیکنی برای خرید مد نظر نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها