X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1397, 11:35
کد خبر: 27277
خبرنگار: khani
نظرات: 7

مدرن و به روز بازی می‌کنیم

فخرالدینی: سپاهان امسال جزو تیم‌های خوب است

فخرالدینی: سپاهان امسال جزو تیم‌های خوب است فخرالدینی: سپاهان امسال جزو تیم‌های خوب است
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که شانس برد این تیم در دربی اصفهان بیشتر از سپاهانی‌هاست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو باتسنیم، با اشاره به شرایط تیمش بعد از گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما فوتبالی مدرن و به‌روز را به نمایش می‌گذارد و در این سه مسابقه از لحاظ مالکیت توپ شرایط بهتری نسبت به حریفان داشتیم. البته در بحث ایجاد موقعیت گل باید بیشتر کار کنیم تا درصد پیروزی‌های‌مان بالاتر برود. هر چه جلوتر برویم، قطعاً شرایط تیم ما بهتر خواهد شد و بچه‌ها از اینکه این‌طور فوتبال بازی می‌کنیم همه احساس خوبی دارند.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جدایی مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن ضربه نخواهد زد؟»، عنوان کرد: مرتضی واقعاً بازیکن خوبی است که شش سال در تیم ذوب‌آهن بازی کرد و نقش مهمی در این تیم داشت. طبیعتاً جدایی او تأثیرگذار است، اما باید با این موضوع کنار بیاییم. مطمئناً کادر فنی هم تدبیر لازم را خواهد داشت که در این زمینه با کمترین مشکل روبه‌رو شویم. البته تیم ما مهاجمانی دارد که می‌توانند خودشان را نشان دهند.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد بازی تیمش برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: قطعاً بازی سختی است. سپاهان امسال جزو تیم‌های خوب ایران است، اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و به همین دلیل شانس برد ذوب‌آهن بیشتر از سپاهان است. امیدوارم که شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و در نهایت تیم ما سه امتیاز این بازی را بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها