X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1397, 14:14
کد خبر: 27280
خبرنگار: khani
نظرات: 2

پیشنهاد آذری به تابش

جلسه با لیدرهای سپاهان و ذوب آهن برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش

جلسه با لیدرهای سپاهان و ذوب آهن برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش جلسه با لیدرهای سپاهان و ذوب آهن برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش در دربی اصفهان پیشنهادی را به مدیرعامل سپاهان ارائه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از میزان، قرار است روز جمعه ( ۲۶ مرداد) و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در دربی اصفهان به مصاف یکدیگر بروند.
در همین راستا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش در این بازی حساس پیشنهادی را به مدیرعامل باشگاه سپاهان ارائه داده است.
به همین دلیل قرار شده جلسه‌ای بین سرگروه‌های مشوقین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در این خصوص برگزار شود تا از تنش‌های غیرفوتبالی در دربی اصفهان جلوگیری شود.
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن ، در این خصوص اظهارداشت: با توجه به اتفاقات اخیر روی سکوها ورزشگاه به تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ارائه دادیم. برای نشان دادن سطح فرهنگی هواداران ۲ تیم و جلوگیری از برخی رفتارهای غیرفوتبالی در ورزشگاه تصمیم گرفتیم که جلسه‌ای را در این مورد برگزار کنیم.
وی افزود: قرار شده است مشوقین ۲ تیم در دربی تیم‌های خود را تشویق کنند و حواسشان باشند که مسائل غیرفوتبالی دربی اصفهان را تحت تاثیر قرار ندهد.
به گزارش میزان، این جلسه قرار است ساعت ۱۱ روز پنج‌شنبه در سالن اجتماعات مجموعه شفق باشگاه ذوب‌آهن برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها