X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1397, 14:25
کد خبر: 27296
خبرنگار: lark
نظرات: 1

این دربی یکی از حساس ترین دربی های این چند ساله است

کربکندی: نتیجه دربی غیرقابل پیش بینی است

کربکندی: نتیجه دربی غیرقابل پیش بینی است کربکندی: نتیجه دربی غیرقابل پیش بینی است
رسول کربکندی گفت: کاری به نتیجه بازی ندارم اما فکر می کنم شرایط و هماهنگی ذوب آهن بهتر از سپاهان است زیرا سپاهان بازیکنان زیادی را در تیم خود اضافه کرده است که هنوز به آن هماهنگی لازم نرسیده اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: یکی از حساس ترین دربی های این چند ساله به دلیل تغییرات مهمی که رخ داده، دربی جمعه است، مربی ذوب آهن به سپاهان رفت و تعدادی از بازیکنان دو تیم جا به جا شدند این دیدار حساسیت بالایی دارد.
رسول کربکندی ادامه داد: کاری به نتیجه بازی ندارم اما فکر می کنم شرایط و هماهنگی ذوب آهن بهتر از سپاهان است زیرا سپاهان بازیکنان زیادی را در تیم خود اضافه کرده است که هنوز به آن هماهنگی لازم نرسیده‌اند.
وی بیان کرد: با توجه به این که ذوب آهن میزبان این دیدار است تلاش می کند تا بتواند در خانه و در حضور تماشاگران 3 امتیاز بازی را کسب کند تا وضعیت خود را بهتر کند در حالی که مربی ذوب آهن یک مربی جوان است که هنوز امتحان زیادی پس نداده است و خیلی سخت نشان می دهد چقدر کارایی دارد.
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: اهل پیش بینی نیستم اما ذوب آهن به دلیل میزبانی و هماهنگی شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد. در بازی های دربی مهم است که هر دو تیم تلاش می کنند تا بازنده دیدار نباشند و در مجموع این دیدار غیر قابل پیش بینی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها