X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1397, 16:37
کد خبر: 27297
خبرنگار: lark
نظرات: 4

سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است

چرخابی: دربی اصفهان جذاب تر از دربی پایتخت است

چرخابی: دربی اصفهان جذاب تر از دربی پایتخت است چرخابی: دربی اصفهان جذاب تر از دربی پایتخت است
حسین چرخابی گفت: کمتر دیده ام که این دو تیم در دربی هایشان برای تساوی به زمین بیایند و در هر شرایطی این بازی یک برنده خواهد داشت و به همین دلیل بازی های دربی اصفهان نسبت به استقلال و پرسپولیس جذاب تر هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حسین چرخابی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان با اشاره به قدمت دربی های برگزار شده اظهار کرد: دربی های تهران سابقه طولانی تری نسبت به دربی اصفهان دارند از آن دوران که تاج و شاهین بودند و حساسیت بیشتری در سراسر کشور دارد.
وی افزود: به خاطر این حساسیت ها دو تیم پایتختی احتیاط بیشتری را در دستور کار خود قرار می دهند و کمتربازی های جذابی را بین دو تیم استقلال و پرسپولیس دیده ایم.
این کارشناس فوتبال در مورد بازی دو تیم سپاهان و ذوب آهن عنوان کرد: کمتر دیده ام که این دو تیم در دربی هایشان برای تساوی به زمین بیایند و در هر شرایطی این بازی یک برنده خواهد داشت و به همین دلیل بازی های دربی اصفهان نسبت به استقلال و پرسپولیس جذاب تر هستند.
چرخابی در مورد پیش بینی دربی اصفهان خاطرنشان کرد: پیش بینی کردن در فوتبال امر بسیار اشتباهی است ولی امیدوارم امتیاز این بازی گم نشود و 3 امتیاز برای یک تیم کسب شود چون امتیاز مساوی فقط به نفع حریفان این 2 تیم است.
وی ادامه داد: تیم سپاهان تغییرات بسیار مهمی در سطح مربی و جذب بازیکنان داشته و می تواند مدعی حضور در صدر جدول باشد.
این کارشناس فوتبال تاکید کرد: سپاهان با سرمربی گری قلعه نویی جز نادرترین تیم‌هایی بود که از 8 هفته تمرینات قبل از فصل به خوبی استفاده کرد و باشگاه سپاهان هم انصافا انتظارات قلعه نویی را برایش فراهم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها