X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1397, 19:41
کد خبر: 27298
خبرنگار: khani
نظرات: 8

جزئیات بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان مشخص شد

جزئیات بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان مشخص شد جزئیات بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان مشخص شد
کمیسیون ویژه امنیتی شهرآورد فوتبال اصفهان برگزار و جزئیات بلیت‌فروشی و زمان باز شدن درهای ورزشگاه فولادشهر مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، علیرضا جهانشاهی دبیر هیئت فوتبال استان در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره نحوه بلیت‌فروشی شهرآورد فوتبال اصفهان اظهار داشت: کمیسیون ویژه امنیتی شهرآورد فوتبال اصفهان امروز با حضور اعضا و تمام دست‌اندرکاران از جمله نمایندگان نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، اداره برق، پلیس راهنمایی و رانندگی و ... در فرمانداری شهرستان لنجان برگزار شد. با تصمیم این کمیسیون 8 هزار قطعه بلیت برای دیدار روز جمعه تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با مساعدت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن این تعداد بلیت به صورت 50-50 به هواداران 2 تیم فروخته می‌شود و به این ترتیب، ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به صورت مساوی در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد.
دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره زمان آغاز بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان گفت: درهای ورزشگاه فولادشهر از ساعت 16 روز جمعه 26 مردادماه باز می‌شود و بلیت‌فروشی نیز همزمان در محل ورزشگاه انجام خواهد شد.
جهانشاهی ادامه داد: قیمت بلیت این دیدار برای جایگاه عادی 10 هزار تومان و برای جایگاه ویژه 25 هزار تومان است.
وی در خصوص توصیه خود به هواداران 2 تیم که برای تماشای شهرآورد فوتبال اصفهان به ورزشگاه فولادشهر می‌روند، با توجه به حوادث اخیر در چند ورزشگاه کشور اظهار داشت: شهرآورد اصفهان همیشه سالم برگزار شده و هواداران خونگرم اصفهانی همواره تیم خود را تشویق کرده‌اند و تیمی که از نظر فنی بهتر بوده پیروز شده است و شاهد هیچ‌گونه درگیری و حاشیه‌ای در دربی‌های اصفهان نبوده‌ایم. امیدوارم هواداران 2 تیم در بازی روز جمعه نیز این روند را ادامه داده و شاهد دیداری تماشاگرپسند باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها