X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1397, 11:56
کد خبر: 27302
خبرنگار: khani
نظرات: 0

دوئل امید و امیر/غریب و آشنا...

دوئل امید و امیر/غریب و آشنا... دوئل امید و امیر/غریب و آشنا...
مربیان دو تیم سپاهان و ذوب آهن در حالی برای دربی اصفهان خود را آماده می کنند که اولین تقابل این دو مربی را شاهد خواهیم بود. دوئل قلعه نویی با تجربه و نمازی‌زاده با دانش می تواند زیبایی های دربی اصفهان را دو چندان کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، دربی این فصل فوتبال اصفهان با دربی های گذشته اصفهان فرق دارد، حضور دوباره قلعه نویی در سپاهان حسی آشنا و نشستن امید نمازی روی نیمکت ذوب آهن حسی غریب برای دربی اصفهان است. قلعه نویی تجربه دربی اصفهان را با نشستن بر روی نیمکت هر دو تیم دارد، وی در زمان سرمربیگری سپاهان ۲ برد، یک مساوی و یک شکست در کارنامه دربی خود ثبت کرده و یک پیروزی و یک شکست حاصل کار او با ذوب آهن در دربی اصفهان است.
سرمربی کنونی سپاهان با احتساب ۵ امتیازی که در این فصل با سپاهان کسب کرده تا کنون ۸۲۳ امتیاز با تیم های مختلف به دست آورده و با ۵ قهرمانی پرافتخار ترین مربی لیگ برتر ایران است. عملکرد قلعه نویی و سبک بازی او برای همه مشخص است و از خریدهای او می تواند سیستم و تاکتیک تیمی او را حدس زد. البته برای مقابله با تیم های قلعه نویی حدس و شناخت از تاکتیک های او کافی نیست چرا که این مربی به خوبی می داند از ابزار خود چگونه استفاده و از کدام مهره در کدام بازی بهره برداری کند.
اما دستیار سابق کی روش در تیم ملی ایران پس از چندسال مربیگری در آمریکا با تلاش سعید آذری به ایران و اصفهان آمد تا سبک جدیدی را به فوتبال ایران وارد کند. کارنامه وی کاملا روشن است و پیشرفت را در روند طی شده او می توان مشاهده کرد و نمازی زاده به ایران آمده تا فضای جدیدی از فوتبال را تجربه کند و دانش خود را به فرزندان سرزمینش انتقال دهد. نمازی‌زاده با حفظ شاکله تیم و اضافه کرده مهره های مورد نیاز به تیم در پی آن است تا بتواند تفکرات تاکتیکی خود را به فوتبال نه تنها ذوب آهن، بلکه به فوتبال ایران تزریق کند.
علیرغم دو تساوی برای هر دو تیم در دیدارهای گذشته لیگ هجدهم، تقابل امیر و امید فوتبال ایران نوید یک دربی جذاب و تماشاگر پسند را می دهد چرا که میلِ به هجوم و گلزنی در ۳ بازی گذشته دو تیم به خوبی مشاهده می شود. با مرور سابقه این دو مربی می توان نتیجه گرفت تماشاگرانی که برای دیدن این بازی ورزشگاه فولادشهر را پر می کنند پشیمان به خانه بر نمی گردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها