X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1397, 17:07
کد خبر: 27317
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آغاز بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان؛

درهای ورزشگاه فولادشهر باز شد

درهای ورزشگاه فولادشهر باز شد درهای ورزشگاه فولادشهر باز شد
درهای ورزشگاه فولادشهر برای ورود هواداران ۲ تیم ذوب‌آهن و سپاهان باز شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 20:15 امشب و در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر میزبان سی و پنجمین شهرآورد لیگ برتری فوتبال اصفهان است.
* درهای ورزشگاه فولادشهر برای ورود هواداران 2 تیم ذوب‌آهن و سپاهان از ساعت 16 امروز باز و بلیت‌فروشی به تماشاگران آغاز شده است.
* ابتدا قرار بود بلیت جایگاه عادی این دیدار به قیمت 10 هزار تومان به فروش برسد، اما مسئولان امر در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهتر است بلیت شهرآورد را با قیمت مناسب‌تری در اختیار علاقمندان قرار دهند و قرار است باشگاه ذوب‌آهن بلیت دیدار امروز با رقیب همشهری را به قیمت 5 هزار تومان به تماشاگران بفروشد.
* سکوهای ورزشگاه فولادشهر به صورت مساوی در اختیار هواداران 2 تیم قرار می‌گیرد و 8 هزار نفر می‌توانند با خرید بلیت وارد ورزشگاه فولادشهر شوند.
* مدیران و جمعی از لیدرها و هواداران 2 تیم روز گذشته نشستی صمیمانه برگزار کرده و با شعار «رقابت درون زمین، رفاقت بر روی سکوها»، بر ایجاد فضایی مثبت در ورزشگاه و تشویق تیم خود تأکید کردند.
* آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان برای دیدار امروز ساعت 19 روز گذشته در باغ فردوس انجام شد و زردپوشان صبح امروز نیز تمرین سبکی در نزدیکی هتل محل اقامت خود انجام دادند.
* قضاوت شهرآورد فوتبال اصفهان بر عهده وحید کاظمی است. انتخاب او به عنوان قاضی این دیدار انتقادهایی هم از سوی 2 تیم به دنبال داشت و اصفهانی‌ها معتقد بودند کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید داور اسم و رسم دارتری را برای قضاوت این مسابقه در نظر می‌گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها