X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1397, 23:25
کد خبر: 27332
خبرنگار: lark
نظرات: 18

ما هم مثل آلمان در جام جهانی بودیم

نمازی: سپاهان را 10 نفره در قوطی کرده بودیم

نمازی: سپاهان را 10 نفره در قوطی کرده بودیم نمازی: سپاهان را 10 نفره در قوطی کرده بودیم
مربی ذوب آهن از شکست تیمش مقابل سپاهان عصبانی بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، امید نمازی بعد از باخت ۲ بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: دو هفته است که مدام می‌گوییم حیف شد ولی این حرف‌ها فایده‌ای ندارد و باید کاری کنیم که آخر بازی نگوییم حیف شد. از بازی بازیکنانم راضی نیستم فوتبال را مدرن و کلاسیک بازی می‌کنیم. برخی به ما تبریک می‌گویند بخاطر فوتبال زیبا ولی فوتبال بدون امتیاز فایده‌ ای ندارد. در ۱۰ دقیقه بازی را باختیم در ۱۰ دقیقه به دلیل عدم تمرکز باختیم.
وی افزود: اینکه مدام بگوییم دیدید بازیکنان ما چگونه کار کردند و چنین و چنان شد بدون گرفتن امتیاز فایده‌ای ندارد چون ۱۰ دقیقه بد کار کردیم و تمرکز خود را از دست دادیم. در فوتبال باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم. در جام جهانی، آلمان تمرکز نداشت و شکست خورد. باید کاری کنیم تمرکزمان بیشتر شود. مطمئن باشید دیگر به خاطر عدم تمرکز امتیاز از دست نمی‌دهیم. تیمی که مقابل ما می‌خواهد برنده شود باید بهتر از ما بازی کند اما امشب به خاطر عدم تمرکز امتیاز از دست دادیم.
نمازی تصریح کرد: ۱۰ نفره تیم سپاهان را در قوطی کرده بودیم ولی آن ۱۰ دقیقه تمرکز را از دست دادیم و سه امتیازمان از بین رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها