X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1397, 12:42
کد خبر: 27346
خبرنگار: khani
نظرات: 2

داور دربی از لحاظ روحی و روانی آماده نبود

کربکندی: دربی اصفهان یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ برتر بود

کربکندی: دربی اصفهان یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ برتر بود کربکندی: دربی اصفهان یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ برتر بود
کارشناس فوتبال گفت: خیلی از تیم ها از تیم ملی یاد می گیرند و دفاعی بازی می کنند و برای بقا در لیگ برتر وقت تلف می کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، رسول کربکندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم ها در لیگ هجدهم اظهار کرد: هر چه از دیدارهای لیگ برتر می گذرد کیفیت بازی ها هم بهتر می شود. همچنین اگر تعطیلات لیگ برتر کمتر باشد فشار کمتری به بازیکنان وارد می شود و به طور حتم شاهد بازی های تماشاگر پسند خواهیم بود.
او ادامه داد: خیلی از تیم ها از تیم ملی یاد می گیرند و دفاعی بازی می کنند و برای بقا در لیگ برتر وقت تلف می کنند تا حداقل یک امتیاز در خارج از خانه خود بدست آورند. به هر حال جایگاه متزلزل مدیران و مربیان باعث شده که در کیفیت بازی ها تاثیرگذار باشد.
دربی اصفهان یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ برتر بود
کربکندی درباره ارزیابی اش از دربی اصفهان گفت: به نظرم دربی اصفهان بعد از بازی ذوب آهن و استقلال قشنگ ترین بازی لیگ هجدهم بود و از لحاظ تکنیکی و دوندگی شاهد صحنه های قشنگی در این بازی بودیم.
کارشناس فوتبال درباره تقابل قلعه نویی با تیم سابق خود تصریح کرد: با توجه به اینکه 2 تیم نسبت به یکدیگر شناخت داشتند شاهد بازی درگیرانه از سوی هر 2 تیم بودیم و اخطارهای زیادی در این بازی از سوی داور مسابقه داده شد. 2مدافع میانی ذوب آهن روی ارسال ها اشتباهاتی داشتند و سپاهانی ها از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کردند و 2 گل به ثمر رساندند. البته ذوبی ها در نیمه دوم فشار زیادی آوردند و در نهایت فقط یک گل خورده را توانستند جبران کنند.
داور دربی اصفهان از لحاظ روحی و روانی آماده نبود
کربکندی بیان کرد: داور دربی اصفهان اشتباهاتی داشت و همین موضوع باعث شده بود که بازیکنان در هر صحنه اعتراض کنند. به نظرم داور شناخته شده باید برای دربی اصفهان انتخاب می کردند چرا که داور این بازی از لحاظ روحی و روانی آماده نبود و در اخراج بازیکن ذوب آهن قضاوت سخت گیرانه ای داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها