X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1397, 20:20
کد خبر: 27354
خبرنگار: khani
نظرات: 9

هواداران به صفحه حاج صفی هجوم بردند؛

باشگاه سپاهان امیدوار به بازگشت کاپیتان

باشگاه سپاهان امیدوار به بازگشت کاپیتان باشگاه سپاهان امیدوار به بازگشت کاپیتان
احسان حاج صفی مورد توجه سرمربی المپیاکوس قرار ندارد و همین موضوع سپاهانی ها را به بازگشت این بازیکن امیدوار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پس از اینکه مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی در بازی های تدارکاتی باشگاه المپیاکوس حضور بسیار کمرنگی داشت، یکی از رسانه های کشور یونان مدعی شده که احسان حاج صفی در فهرست بازیکنان پدرو مارتینز قرار ندارد و باشگاه قصد فروش او را دارد.
انتشار این خبر سبب شد تا هواداران سپاهان بلافاصله به صفحه اینستاگرام این بازیکن بروند و خواهان بازگشت او به سپاهان شوند.
سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در همین خصوص توضیح داد: سپاهان خانه احسان حاج صفی است و ما خیلی خوشحال می شویم که این بازیکن به تیم ما اضافه شود.درهای باشگاه سپاهان همیشه به روی فرزندش باز است.
وی ادامه داد: احسان در صورتی که بخواهد در فوتبال ایران به کارش ادامه دهد، قطعا با پیراهنی غیر از سپاهان بازی نخواهد کرد و پیش تر هم این موضوع را ثابت کرده است.
احسان حاج صفی در لیگ شانزدهم پس از اینکه تیم اف سی فرانکفورت به دسته پایین تر سقوط کرد و موفق به انتخاب تیم مورد نظر خود نشد، از هفته سوم به سپاهان بازگشت و این در شرایطی بود که علیرضا منصوریان وباشگاه استقلال تلاش زیادی برای جذب او داشتند ولی این بازیکن ترجیح داد تا در تیمی بازی کند که از همانجا رشد کرده بود و به نظر نمی رسد در صورت بازگشت دوباره نیز این بازیکن با پیراهن تیم دیگری در فوتبال ایران بازی کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها