X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1397, 11:54
کد خبر: 27360
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان:

تغییرات در ترکیب سپاهان/ دو ذوب آهنی در لباس زرد

تغییرات در ترکیب سپاهان/ دو ذوب آهنی در لباس زرد تغییرات در ترکیب سپاهان/ دو ذوب آهنی در لباس زرد
سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه تمرینات تیم بیشتر از ۱۰ روز است که شروع شده، گفت: تغییرات جزئی را در ترکیب تیم داشته‌ایم و قرار است نفرات جدیدی را به تیم اضافه کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ شهلا عمادی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه حدود دو هفته‌ است که تمرینات تیم شروع شده، اظهار کرد: بیش از ۱۰ ملی‌پوش در ترکیب تیم حضور دارند و با اینکه بازیکنان در اردوهای ملی به سر می برند اما سایر بازیکنان در تمرینات تیم شرکت دارند.
وی با اشاره به تغییرات جزئی در ترکیب تیم امسال، ادامه داد: سه یا چهار بازیکن به صلاحدید سرمربی از ترکیب تیم جدا شدند و در نظر داریم تعدادی بازیکن به ترکیب تیم اضافه کنیم و صحبت‌هایی هم در این خصوص انجام شده اما هنوز به قطعیت نرسیده است.
سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: مرضیه فیضی و فروزان محققیان از ذوب آهن ما پیوستند و در حال حاضر هم در تمرینات تیم حضور دارند اما از بازیکنان سپاهان کسی جذب تیم ذوب آهن نشده است.
عمادی خاطرنشان کرد: به گفته گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ، مسابقات از ابتدای مهرماه شروع می‌شود. تا الان یک جلسه برای نحوه برگزاری مسابقات در فدراسیون برگزار شد اما هنوز قرعه‌کشی تیم‌ها انجام نشده است. در مسابقات امسال ۱۲ تیم با هم به رقابت می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم همان نفرات سال گذشته هستند و تغییری در نفرات نداشته‌ایم. بازیکنان از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و تصمیم داریم برای رفتن بر سکوی قهرمانی تلاش کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها