X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1397, 13:07
کد خبر: 27361
خبرنگار: khani
نظرات: 2

پس از اخراج بازیکن ذوب‌آهن بازی از دست‌ بازیکنان ما خارج شد

تابش: اعتراض خود نسبت به داور دربی را شفاهی اعلام کردیم

تابش:  اعتراض خود نسبت به داور دربی را شفاهی اعلام کردیم تابش:  اعتراض خود نسبت به داور دربی را شفاهی اعلام کردیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از اواسط نیمه دوم که بازیکن ذوب‌آهن اخراج شد بازیکنان ما بازی از دست‌شان خارج شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان در خصوص بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان که با برتری سپاهانی‌ها همراه بود اظهارداشت: دربی اصفهان همیشه جذاب و پرگل بوده و فکر می‌کنم که این بازی تماشاگران را راضی به خانه‌های خود فرستاده است.
وی افزود: همه چیز در این بازی خوب بود، اما حیف که این بازی پخش زنده سراسری نشد و به نظرم این کج سلیقگی صدا و سیما است چون دربی اصفهان پس از دربی تهران جذاب‌ترین بازی لیگ است. در مجموع فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد بودیم و از همین جا ازمیزبانی باشگاه ذوب‌آهن که به خوبی انجام شد تشکر می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: به نظرم هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و بازی زیبایی را شاهد بودیم. البته از اواسط نیمه دوم که بازیکن ذوب‌آهن اخراج شد بازیکنان این تیم انگیزه بیشتری پیدا کردند و در همان زمان بازیکنان ما کمی بازی از دست‌شان خارج شد. در مجموع تا دقیقه ۶۰ عملکرد خوبی داشتیم و بابت برد در دربی خوشحالیم.
تابش در خصوص اینکه باشگاه ذوب آهن اعتراض خود را نسبت به داوری در این بازی اعلام کرده و اینکه آیا باشگاه سپاهان هم قصد چنین کاری را دارد، تصریح کرد: بله به هرحال ما هم اعتراض شفاهی خود را اعلام کردیم چون نه تنها در این بازی بلکه در بازی قبلی مقابل پیکان هم مشکلات داوری داشتیم. در بازی با ذوب‌آهن و زمانی که دو بر صفر از حریف جلو بودیم یک پنالتی صد در صد برای ما گرفته نشد و شاید اگر این پنالتی برای ما گرفته می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد. فکر می‌کنم نگرفتن این پنالتی سخت‌تر از گرفتن آن بود.
وی در پایان در خصوص اینکه اتفاق خاصی در این بازی روی سکو‌ها و بین تماشاگران رخ نداد خاطرنشان کرد: بله به هرحال برای این کار برنامه داشتیم و با پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کردیم و خوشحالیم که اتفاق خاصی رخ نداد. به نظرم باید فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌ها هرچه زودتر صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی که در هفته‌های گذشته شاهد بودیم نباشیم. البته ما برای بازی با تراکتورسازی هم چنین پییشنهادی را به مسئولان این باشگاه دادیم و امیدوارم در این بازی اتفاق خاصی رخ ندهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها