X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1397, 13:46
کد خبر: 27362
خبرنگار: khani
نظرات: 3

هواداران تراکتورسازی و سپاهان ارتباط خوبی با یکدیگر دارند

فتاحی: درب باشگاه سپاهان به روی حاج صفی باز است

فتاحی: درب باشگاه سپاهان به روی حاج صفی باز است فتاحی: درب باشگاه سپاهان به روی حاج صفی باز است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه سپاهان خانه احسان حاج صفی محسوب می‌شود و درب باشگاه برای بازگشت او باز است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال بازگشت احسان حاج صفی به این تیم اظهار کرد: احسان حاج صفی کاپیتان تیم ما بود و باشگاه سپاهان خانه این بازیکن محسوب می شود و درب باشگاه برای بازگشت او باز است.
او ادامه داد: من روز گذشته با حاج صفی تلفنی صحبت کردم و او از اخبار منتشر شده در سایت ها اظهار بی اطلاعی کرد و قرار است با باشگاه المپیاکوس صحبت و وضعیتش را مشخص کند. اگر حاج صفی از سوی باشگاه المپیاکوس بازیکن آزاد اعلام شود انتخاب اول و آخر این بازیکن، تیم سپاهان است.
فتاحی بیان کرد: قلعه نویی سرمربی تیم هم موافق بازگشت حاج صفی به سپاهان است اما این بازیکن 2 سال دیگر از قراردادش با تیم المپیاکوس مانده است و وضعیتش باید در تیم سابقش مشخص شود تا ما برای جذبش اقدام کنیم.
سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: فوتبال در اروپا یک بیزنس است و بازیکنان در آنجا پرورش می یابند و بعد با قیمت های خوب به فروش می رسند. همچنین قانون نقل و انتقالات در اروپا نسبت به کشور ما فرق می کند و آنها با 50، 60 بازیکن قرارداد می بندند اما در نهایت از تعدادی از بازیکنان در ترکیب خود استفاده می کنند. بنابراین به طور صددرصد وضعیت حاج صفی در تیم المپیاکوس مشخص نیست.
او درباره وضعیت نقل و انتقالات سپاهان اظهار کرد: قلعه نویی عملکرد یکسری از بازیکنان بررسی می کند تا برای رفع نقاط ضعف چند بازیکن را به خدمت بگیرد اما هنوز اسامی نهایی را به باشگاه اعلام نکرده است.
فتاحی درباره اظهارات کمیته داوران مبنی بر پنالتی گرفته نشده برای سپاهان تصریح کرد: اگر داور دربی اصفهان در دقیقه 60 پنالتی را به نفع تیم ما می گرفت با اختلاف گل بیشتر می توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم و شاید بازیکن حریف هم اخراج نمی شد.
سرپرست تیم سپاهان درباره بازی با تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تراکتورسازی با حضور شجاعی و دژاگه قدرتمند شده است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما قصد داریم با برد در این بازی روند رو به رشد خود ادامه بدهیم.
او در پایان خاطر نشان کرد: هواداران تراکتورسازی و سپاهان ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و احترام متقابل در بین هواداران وجود دارد و به طور حتم مشکلی در سکوهای ورزشگاه به وجود نمی آید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها